  • Data: 2012-07-09 12:07:46
    Temat: Re: Ferrari FF w Krakowie
    Od: "made myself" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    TM <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Poszukajcie sobie dobrego psychiatry, a potem utwórzcie własną grupę.
    > Będziecie mogli popisywać się własną głupotą w swoim gronie.

    Po pierwsze to nas jest jeden, a po drugie chodziło mi o to:
    http://moto.onet.pl/1661078,1,ferrari-ff-splonelo-po
    d-krakowem,artykul.html?
    node=2

    Po prostu zastanawiałem się, czy Ferrari się poczuło i dało mu drugi
    egzemplarz po tym, gdy pierwszy spłonął w związku z wadą fabryczną.
    A teraz przeproś.

    --
    Pzdr,
    made_myself