  • Data: 2012-07-09 13:27:45
    Temat: Re: Ferrari FF w Krakowie
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jackare" napisał w wiadomości grup
    >Mój kolega z Bytomia miał przez jakies dwa - trzy lata, potem
    >sprzedał. Zajmował się inwestycjami (nieruchomości, kupowanie i
    >sprzedawanie firm itp)
    >Takie auto to w polskich warunkach tylko fanaberia. Nie wiem jak
    >teraz, ale wtedy najbliższy serwis miał w Pradze.

    Teraz ma w Warszawie, aczkolwiek z Bytomia do Warszawy ma niewiele
    blizej niz do Wiednia :-)

    Ale jesli auto nowe i w miare dobre (a nie wloskie :-), to w sumie
    sama przyjemnosc przejechac sie raz na rok do Wiednia czy do Pragi, a
    jeszcze mozna sobie zwiedzic Drezno czy Berlin :-)

    Fanaberia zas moze byc proba jezdzenia tym po polskich drogach - to
    sie w ogole daje zrobic, czy trzeba podnosic zawieszenie.

    J.