  • 371. Data: 2010-12-18 14:03:08
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?)
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Sil pisze:

    > nie jestem ze ścigacza, nic do nich nie mam.
    > Nie znam Ciebie Arni, pewnie jesteś fajny gość.
    >
    > Daruj sobie uwagi, nie są merytoryczne tylko podszyte jakąś nieokreśloną
    > personalną nienawiścią. Po co to robić?
    > Gość wyskoczył z fajną propozycją (fakt dla tych co mają kasę), opisał
    > to krótko i konkretnie. Po ch..j te uwagi i komentarze.

    Zacytuj prosze gdzie odniosłem sie chociaz jednym słowem do tej propozycji.
    W dodatko popatrz sobie jakie ona wzbudzila zainteresowanie a jakie
    problem, ktory poruszyłem. Fakt - wciąłem sie w watek i przyznałem
    otwarcie dlaczego. A z nienawiscią to pojechałes po bandzie, podeprzyj
    sie cytatem prosze bo ja widocznie mam amnezje.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 372. Data: 2010-12-18 17:01:06
    Temat: Re: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Mon, 13 Dec 2010 21:48:20 +0000 (UTC), *Lovtza* napisał(a):

    > Hej wszystkim,

    <ciach>

    Sorry za OT, ale coś mi się wydaje, że aktualny topic wiedzie prym
    jeżeli chodzi o zaciekłość i długość dyskusji w AD 2010 r. Chyba, że
    przeoczyłem jakiś wątek o olejach czy tym podobnych ;)
    Idziemy na rekorda roku?

    Sebastian S.
    NIE wysłano tego z serwisu śmigacz.pl

  • 373. Data: 2010-12-18 20:44:26
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl
    Od: ogórek <j...@w...pl>

    W dniu 2010-12-17 16:12, Lovtza pisze:

    > To jest sensowny pomysł. Jeden z niewielu jakie tutaj padły. Ja jestem
    > generalnie rzecz biorąc raczej łatwo osiągalny, adres redakcji też jest
    > znany. Tyle tylko że NIKT i NIGDY z sensownymi wnioskami, z żadnymi
    > zresztą, nie zwrócił się do redakcji.

    Sensowny bo prezesowi sikacza się podoba?
    Zdecydowanie bardziej sensowny jest [scigacz] w temacie.
    Ale tego boisz się bardziej niż diabeł święconej wody.

  • 374. Data: 2010-12-18 20:57:52
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (by&#197;&#65533;o: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - sÄ&#65533; chÄ&#65533;tni?)
    Od: ogórek <j...@w...pl>

    W dniu 2010-12-17 19:47, Lovtza pisze:
    > Ostrożnie z takimi analogiami, bo rozumując tym tokiem można dojść do
    > wniosku, że skoro tyle razy palnąłeś tutaj głupotę, to jesteś głupi...

    Chyba sikaczowy czytnik inaczej definiuje słówko analogia...

    > E tam, raczej jednoosobowa loża szyderców...

    Tak sobie siedzisz przed lustrem i tak się ładujesz?
    BTW dlaczego temat o organizacji wycieczki umieściłeś na preclach, a nie
    na super fajowym milionowopostowym własnym forumie?

  • 375. Data: 2010-12-18 20:59:25
    Od: ogórek <j...@w...pl>

    W dniu 2010-12-17 16:53, Lovtza pisze:

    > Gdybyś wiedział jak wspaniałym wynalazkiem ludzkości jest cement (i w
    > konsekwencji beton), jak bardzo posunął ludzkość w rozwoju
    > cywilizacyjnym... i jakie niesamowite rzeczy można dzięki niemu
    > zrobić...

    Bezwzględnie. Tzw. "pożyteczni idioci" są niezwykle przydatni w
    niektórych środowiskach.

  • 376. Data: 2010-12-18 21:08:24
    Od: ogórek <j...@w...pl>

    W dniu 2010-12-16 21:18, PawelK vel Pablo pisze:

    > Pytałem o to wczoraj, ale to _merytoryczne_ pytanie więc kolega udaje
    > że go nie widzi.

    Zauważyłem. Wcześniej nie czytałem całego wątku.
    Widać ma toto ambicję na bycie trollem roku. Umiejętności starcza
    niestety na poziom gówna przyczepionego do podeszwy.

  • 377. Data: 2010-12-18 21:10:51
    Od: ogórek <j...@w...pl>

    W dniu 2010-12-18 14:30, Sil pisze:

    > Daruj sobie uwagi, nie są merytoryczne tylko podszyte jakąś nieokreśloną
    > personalną nienawiścią. Po co to robić?
    > Gość wyskoczył z fajną propozycją (fakt dla tych co mają kasę), opisał
    > to krótko i konkretnie. Po ch..j te uwagi i komentarze.
    > To jest największy ból i problem tej grupy, że tolerancja na innych jest
    > na poziomie 0%. Nawet jeśli jakiś młody namol po raz setny pyta co kupić
    > na początek, to co szkodzi mu po raz setny odpowiedzieć zamiast uwalać?
    > Więcej tolerancji, więcej luzu, więcej dystansu, wszystkim będzie milej.

    A może w innym miejscu po prostu miał w dupie uwagi do niego kierowane?

    Swoją drogą powtórzę pytanie - skoro ten jego forum jest tak
    zajebiaszczy, to dlaczego wrzucił propozycję wyjazdu na precle, które
    jego zdaniem są martwe?

  • 378. Data: 2010-12-18 21:28:43
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Jasionapisal

    > I dlatego nie zamkniesz dostępu do grupy ze ścigacza.

    To jedna z kilku przyczyn;)

    > Oczywiście "VX 800" to przykład nieobiektywny, niereprezentatywny i
    > rdzewiejący ale akurat "takiego złoma mam w garażu".

    > O, pomyślałem sobie, że wpiszę innego złoma "VFR 400". Wynik dokładnie
    > taki sam. Czyli link do grupy.ścigacz

    Nikt nie pisze o takich wynalazkach jak VX800 i VFR400. Dlatego Google
    stara sie wyłapać cokolwiek i dlatego znajduje je np. w czytniku. Jeśli
    chodzi o pozycjonowanie, to najważniejsze to popularne modele i ważne
    wydarzenia. Gdy wrzucisz GSX-R600 :
    http://www.google.pl/search?hl=pl&client=firefox-a&r
    ls=org.mozilla%3Apl%3Aofficial&q=GSX-R600&aq=f&aqi=g
    1&aql=&oq=&gs_rfai=

    albo modne ostatnio Motomikołaje...
    http://www.google.pl/search?hl=pl&client=firefox-a&r
    ls=org.mozilla%3Apl%3Aofficial&q=Motomiko%C5%82aje&a
    q=f&aqi=g-s1g4g-s1g4&aql=&oq=&gs_rfai=

    ..to wyniki z czytnika są gdzieś w szarej dupie, czyli de facto ich nie
    ma.

  • 379. Data: 2010-12-18 21:29:32
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Grzybolnapisal

    > Nie gadaj z chujem...

    Najwyraźniej jestem dla wielu atrakcyjniejszym partnerem do rozmowy od
    ciebie:)

  • 380. Data: 2010-12-18 21:41:07
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (by&#197;&#6553 3;o: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - sĂ&#65533; &#65533; chĂ&#65533;&#65533;tni?)
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    ogĂłreknapisal

    > BTW dlaczego temat o organizacji wycieczki
    umieĹ&#65533;ciĹ&#65533;eĹ&#65533; na preclach, a nie
    > na super fajowym milionowopostowym wĹ&#65533;asnym forumie?

    Przyznaję. To była porażka. Jedyne co mogę powiedzieć na swoje
    usprawiedliwienie, to że nie przewidziałem, iż grupa zainteresowanych osób
    zostanie zaszczekana przez paru frustratów. Więcej to się nie powtórzy.
    BTW, na nasze forum info też wrzuciłem:)