  • 381. Data: 2010-12-18 21:50:39
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?)
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Ivamnapisal

    > Po raz kolejny przedszkole - "wam wolno to mi tez". Chcesz byc brany serio
    > przez czytajacych ten watek za rok? Nie masz szans, bo wychodzisz na
    > typowego uzytkownika sikacza, gorszego od kolesia z tematu o crossach.

    Powtórzę po raz kolejny. Był czas na bycie poważnym, ale woleliście go
    przeszczekać. I teraz nagle wymyśliłeś - bądźmy poważni! Ivam zadecydował,
    ale kiedy ja apelowałem o odrobinę rozsądku, to wszyscy mieli to w dupie.
    Gdy ktoś Cię obraża przed odpowiednio długo, to w pewnym czasie
    przestajesz mieć ochotę na rozmawianie z nim. Najwyżej na deptanie mu po
    odciskach. Stary, po zapasach w kisielu nie chodzi się z miejsca na
    elegancką kolację, bo można popsuć innym apetyt.

    No i nic nie poradzę że nie widzisz wszystkich postów. Ja ci ich szukał
    nie będę.

  • 382. Data: 2010-12-18 21:53:22
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    mastinapisal

    > celebryta osoba znana z tego, Ĺźe jest znana.
    > Tak kaĹźdy Cie bÄ&#65533;dzie znaĹ&#65533; jako wioskowego gĹ&#65533;upka.

    Fajnie, że wy jesteście tacy mądrzy. Pierwszy lepszy wątek, np. ten z
    ABSem i różnicach między generacjami pokazuje aż nadto jaką krynicą
    wiedzy, prawdy i reaktorem błyskotliwej myśli jest ta grupa...

  • 383. Data: 2010-12-18 21:59:16
    Temat: Re: sciagacz.pl
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    lesornapisal

    > Widze, ze nie mozesz skonczyc slizgania sie i brak Ci cywilnej odwagi
    > przyznac, ze cel bramki na Waszym portalu jest komercyjny.

    Cel istnienia portalu jest komercyjny, zatem z definicji wszystko się na
    nim znajduje jest komercyjne. To już dawno ustaliliśmy.

    > W mojej ocenie to dzialnie pasozytnicze, ktorej perfidia jawi się w
    > jednoczesnym opluwaniu ludzi stąd.

    Grupy dyskusyjne podpięte są do różnych serwisów internetowych. To też już
    ustaliliśmy. Precle nie są wyjątkiem, a z uwagi na to, że to grupa
    motocyklowa, jest bardziej niż naturalne że czytnik jest na portalu
    internetowym. Nie robimy niczego, co nie funkcjonuje w innych obszarach.

    A jeśli chodzi o stwierdzenie opluwaniu, to może powinieneś zobaczyć kto
    je zaczął, bo zakładem że wniknęło ono z przeoczenia, a nie ze złej woli.

  • 384. Data: 2010-12-19 10:13:11
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...
    > Gdy ktoś Cię obraża przed odpowiednio długo, to w pewnym czasie
    > przestajesz mieć ochotę na rozmawianie z nim.

    Dlatego wlasnie skonczyles temat i przestales rozmawiac na preclu.

    > No i nic nie poradzę że nie widzisz wszystkich postów. Ja ci ich szukał
    > nie będę.

    Czyli klamiesz. Nie tylko w moich oczach, ale kazdego kto uzywa serwera
    news.neostrada.pl. Bo na tym serwerze slowo "cham" pojawia sie tylko i
    wylacznie w Twoich postach.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 385. Data: 2010-12-19 10:18:02
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...
    > Fajnie, że wy jesteście tacy mądrzy. Pierwszy lepszy wątek, np. ten z
    > ABSem i różnicach między generacjami pokazuje aż nadto jaką krynicą
    > wiedzy, prawdy i reaktorem błyskotliwej myśli jest ta grupa...

    Tak mi przypomniales propo ABSu.

    Zapytanie w guglu: "abs w motocyklu".

    Na pierwszej stronie jeden wynik z forum sikacza, a na drugiej juz dwa
    wyniki na grupy.scigacz.pl - tacy nienowoczesni jestesmy i piszemy tylko o
    maszynach, ktorych nikt nic nie pisze. Stad nietypowe wyniki w guglu, na
    ktore precel w rzeczywistosci nie ma zadnego wplywu.

    Faktycznie - druga strona w guglu to bardzo daleki wynik i na 100% nikt nie
    trafi na Wasza strone dzieki "contentowi" precla.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 386. Data: 2010-12-19 14:15:49
    Od: ogórek <j...@w...pl>

    W dniu 2010-12-18 22:59, Lovtza pisze:

> [...]
    > je zaczął, bo zakładem że wniknęło ono z przeoczenia, a nie ze złej woli.

    Jeżeli chcesz się porównywać do onetu lub googli, to podepnij tak jak te
    dwa portale wszystkie grupy dyskusyjne na sikaczu. W czym problem?
    Przecież wcale nie udajesz że precle to twój wytwór.

  • 387. Data: 2010-12-19 20:04:36
    Od: lesor <l...@o...pl>

    On 18 Gru, 22:59, Lovtza wrote:
    > lesor napisal

    > Cel istnienia portalu jest komercyjny, zatem z definicji wszystko si na
    > nim znajduje jest komercyjne. To ju dawno ustalili my.

    To oczywiste, ze ustaliliscie przed instalacja bramki, ze jej
    istnienie jest czysto biznesowe.
    Dlatego nie ma bramki do pl.rec.foto.cyfrowa czy pl.misc.militaria

    > Grupy dyskusyjne podpi te s do r nych serwis w internetowych. To te ju
    > ustalili my. Precle nie s wyj tkiem, a z uwagi na to, e to grupa
    > motocyklowa, jest bardziej ni naturalne e czytnik jest na portalu
    > internetowym. Nie robimy niczego, co nie funkcjonuje w innych obszarach.
    >
    > A je li chodzi o stwierdzenie opluwaniu, to mo e powiniene zobaczy kto
    > je zacz , bo zak adem e wnikn o ono z przeoczenia, a nie ze z ej woli.

    Nie, nie powinienem. Nie ma znaczenia kto zaczal ale ma znaczenie, kto
    sie napierdala z precli w kamizelkach w 2OO a mimo to podpina je sobie
    na strone.

    To nie jest fair.

    --
    pozdrawiam, lesor
    cb1300, c1-125

  • 388. Data: 2010-12-19 20:04:47
    Od: lesor <l...@o...pl>

  • 389. Data: 2010-12-19 21:44:59
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Ivamnapisal

    > Zapytanie w guglu: "abs w motocyklu".

    > Na pierwszej stronie jeden wynik z forum sikacza,

    A za chwile padnie zarzut, czemu nie jestem wystarczająco uprzejmy:)

> [...]
    > maszynach, ktorych nikt nic nie pisze. Stad nietypowe wyniki w guglu, na
    > ktore precel w rzeczywistosci nie ma zadnego wplywu.

    Statystyki są bezlitosne. Na drugą stronę zagląda mały % szukaczy. Można
    przyjąć, że na I stronie kończy 90% userów, jeśli nie więcej. Precel
    oczywiście ma wpływ na wyniki.

    > Faktycznie - druga strona w guglu to bardzo daleki wynik i na 100% nikt nie
    > trafi na Wasza strone dzieki "contentowi" precla.

    To się akurat zgadza, choć te 100% to przesada.

  • 390. Data: 2010-12-19 21:53:57
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Roman Niewiarowskinapisal

    > Myslalem zeby zaczac temat odlaczenia czytnika na forumie sikacza, bo
    > informacje tu padajace nadaja sie do prokuratury i sa niebezpieczne, a w
    > dodatku glupie

    OK, to na szybko cytaty z wałkowanego wątku o ABS:

    "Gdybym mial zjechac z takiej mokrej gorki z kocimi lbami to raczej bym
    uzywal tylko tylu na granicy zablokowania kola (mi jest latwiej wyczuc
    blokade tylu). "

    "Jak zahamujesz nieumiejetnie na sliskim czy luznym to i tak i tak
    glebiesz."

    Myślę, że takie rzeczy nadają się do prokuratury (bo zagrażają zdrowiu
    stosowaczy takich "rad") no i z pewnością nie są mądre...