  • 21. Data: 2011-12-31 15:45:37
    Temat: Re: Ferguson 120 combo - cyfra+
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 31.12.2011 16:27, Cavallino pisze:
    > Nie ma szans, przed połową roku na pewno nie dostaną zezwolenia z UOKiK.
    > Zresztą nie chodzi o nazwę, tylko o realia, a te są takie, że C+ łyknęła
    > N i to C+ decyduje o sprzęcie.

    pozwól, że to oni zadecydują.
    a czy będą się cofać, czy rozwijać zobaczymy.

  • 22. Data: 2011-12-31 15:47:40
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 31.12.2011 16:35, Cavallino pisze:

    > No jakoś TnK (zwykła) działa bez parowania.

    może dotyczy to tylko mpeg4

  • 23. Data: 2011-12-31 15:48:56
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 31.12.2011 16:38, Cavallino pisze:

    > Wątpię.
    > Ja nie kupię modułu + dekodera za pięć razy tyle, ile dzisiaj wystarcza
    > na zakup NOWEGO dekodera.

    a nie możesz podłączyć modułu w htpc?

  • 24. Data: 2011-12-31 15:52:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > a nie możesz podłączyć modułu w htpc?

    Niby mogę, ale zazwyczaj nie zadziała.
    Musi być bardzo określony soft wgrany do modułu, jeden moduł chodzi, inny
    nie chce itd.
    Czyli zwykły dodatkowy problem.
    Bez sensu, skoro zwyczajny czytnik phoenix+programowy plugin daje sobie radę
    lepiej, a kosztuje mniej niż moduł, o kilku modułach do różnych systemów
    kodowania nie wspominając.

  • 25. Data: 2011-12-31 17:18:56
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2011-12-31 16:20, pawell32 donosi, że:
    > przeciek? poczytaj to co podają media ws. umowy.
    > muszą wybrać jeden z systemów, a nie wydaje mi się by zostali przy
    > obecnym jaki używa c+.
    Co piszą - wiem. Pytanie dotyczyło wyboru Conax, bo wydaje się to mało
    realne
    > a co ich to obchodzi? przecież to są straty dla nich.
    Stratą to będzie dla - owszem - jak się okaże, że splittery nie działają
    i dotychczasowi abonenci wybiorą inną ofertę.

  • 26. Data: 2011-12-31 19:51:21
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 31.12.2011 18:18, sat_diver pisze:
> [...]
    > Stratą to będzie dla - owszem - jak się okaże, że splittery nie działają
    > i dotychczasowi abonenci wybiorą inną ofertę.

    tylko jaką?
    pc czy tp?

  • 27. Data: 2011-12-31 19:53:28
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 31.12.2011 18:18, sat_diver pisze:
    > Co piszą - wiem. Pytanie dotyczyło wyboru Conax, bo wydaje się to mało
    > realne

    pozostaje obstawiać zakłady :-)
    a jak będzie zobaczymy.

  • 28. Data: 2011-12-31 20:52:24
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2011-12-31 20:51, pawell32 donosi, że:
    > tylko jaką?
    > pc czy tp?
    Na razie tylko tę, ale niebawem gra nie będzie toczyć się tylko na rynku
    DVB-S/S2.

  • 29. Data: 2012-01-04 08:33:29
    Od: a...@p...pl

    On Sat, 31 Dec 2011 00:09:37 +0100, Piotrek
    <j...@p...gazeta.pl> wrote:

    >Mam podpięty dysk 500Gb przez przejściówkę sata\usb wszystko ładnie
    >smiga , nagrywanie ,timeshift .

    czy dysk tak podpiety caly czas sie kreci czy usupia, jak jest
    niepotrzebny?

    --
    ThinkXtra

  • 30. Data: 2012-01-04 14:35:57
    Od: Piotrek <j...@p...gazeta.pl>

    > czy dysk tak podpiety caly czas sie kreci czy usupia, jak jest
    > niepotrzebny?

    Kręci się cały czas , ale prawie w ogóle go nie słychać . leży sobie
    na szafie , na gąbce