  • 1. Data: 2011-12-30 18:15:45
    Temat: Ferguson 120 combo - cyfra+
    Od: "Achaj" <l...@b...pl.WYTNIJ.TO>

    Witam.
    Pytanie zadaję w imieniu kolegi, który posiada Fergusona Arivę 120Combo, co
    musi dokupić czy może tylko kartę, żeby odbierać Cyfrę+ - podpisać umowę na
    abonament, czy będzie mieć kanały w HD (oczywiście zależy od abonamentu -
    oferty) ale czy sprzęd da radę?

    gdzie tego szukać? jakiś moduł, czy samą kartę tylko?

    z góry dzięki za podpowiedzi

    pozdrowionka

  • 2. Data: 2011-12-30 18:44:26
    Temat: Re: Ferguson 120 combo - cyfra+
    Od: Piotrek <j...@p...gazeta.pl>

    Witam

    Sama karta wystarczy , HD działają bez problemu

  • 3. Data: 2011-12-30 19:36:08
    Od: "Achaj" <l...@b...pl.WYTNIJ.TO>

    Użytkownik "Piotrek" <j...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Sama karta wystarczy , HD działają bez problemu

    wielkie dzięki, czyli umowa, sama karta i combo DVB-T jako atut.
    a nagrywanie kanałów HD - tez działa?
    jakieś forum do poczytania, nieoficjalny soft do pobrania?

  • 4. Data: 2011-12-30 22:38:28
    Od: "zabezp" <z...@g...pl>

    http://laki.dvhk.pl/

  • 5. Data: 2011-12-30 23:09:37
    Od: Piotrek <j...@p...gazeta.pl>

    > a nagrywanie kanałów HD - tez działa?

    Mam podpięty dysk 500Gb przez przejściówkę sata\usb wszystko ładnie
    smiga , nagrywanie ,timeshift .

  • 6. Data: 2011-12-31 14:13:52
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 30.12.2011 19:15, Achaj pisze:
    > Witam.
    > Pytanie zadaj? w imieniu kolegi, kt?ry posiada Fergusona Ariv? 120Combo, co
    > musi dokupi? czy mo?e tylko kart?, ?eby odbiera? Cyfr?+ - podpisa? umow? na
    > abonament, czy b?dzie mie? kana?y w HD (oczywi?cie zale?y od abonamentu -
    > oferty) ale czy sprz?d da rad??
    >
    > gdzie tego szuka?? jaki? modu?, czy sam? kart? tylko?

    podpisuj, podpisuj...
    tylko wiedz, że na 99% za parę/parenaście m-cy dekoder będzie Ci zbędny,
    jak nowa platworma zamieni obecny system na conax.
    A 100e nie ma gniazda na moduł.

  • 7. Data: 2011-12-31 14:36:43
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2011-12-31 15:13, pawell32 donosi, że:

    > tylko wiedz, że na 99% za parę/parenaście m-cy dekoder będzie Ci zbędny,
    > jak nowa platworma zamieni obecny system na conax.
    Przecieki jakieś? A jak z parowaniem tunera z kartą?
    Chyba C+ nie strzeliłaby sobie w stopę - spory odsetek użyszkodników
    korzysta ze splitterów...

  • 8. Data: 2011-12-31 15:01:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "sat_diver" <s...@s...info> napisał w wiadomości
    > Nastał dzień 2011-12-31 15:13, pawell32 donosi, że:

    > Przecieki jakieś?

    Jasne.
    Rok temu głosił z niezachwianą pewnością, że Polsat przejmie Cyfrę, że już
    wszystko jest dogadane i ustalone.
    Teraz stara się wymyślić inną bajkę, która miałaby podważyć jej
    wiarygodność.

    >A jak z parowaniem tunera z kartą?
    > Chyba C+ nie strzeliłaby sobie w stopę - spory odsetek użyszkodników
    > korzysta ze splitterów...

    To akurat nie problem, przynajmniej od kiedy mają sensowny multiroom,
    większym jest odsetek korzystający z własnego sprzętu.

  • 9. Data: 2011-12-31 15:16:00
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > przeciek? poczytaj to co podają media ws. umowy.
    > muszą wybrać jeden z systemów, a nie wydaje mi się by zostali przy
    > obecnym jaki używa c+.

    Niby dlaczego nie?
    Jest pod każdym względem lepszy i napędza Cyfrze klientów.

    Nie zapominaj, że to nie jest żadne połączenie, to zwykła plajta n, za rok
    nikt nie będzie o nich pamiętał, tak jak nikt nie pamięta o Wizji, którą
    spotkał ten sam los.
    A Cyfra pewnie zostanie przy swoim sprzęcie, zwłaszcza że konkurencja która
    zostaje na rynku i tak ma gorszy, więc po co przepłacać i fundować klientom
    dekodery, zamiast zachęcać ich do zakupu własnych?

  • 10. Data: 2011-12-31 15:20:18
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

> [...]

    przeciek? poczytaj to co podają media ws. umowy.
    muszą wybrać jeden z systemów, a nie wydaje mi się by zostali przy

    jak do tego dojdzie, to jakoś sobie poradzą, a jak nie to wymiana.

    > Chyba C+ nie strzeliłaby sobie w stopę - spory odsetek użyszkodników
    > korzysta ze splitterów...

    a co ich to obchodzi? przecież to są straty dla nich.