    From: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Fenomen autostrady A4 ?
    Date: Fri, 26 Nov 2010 07:21:23 +0100

    Użytkownik Marcin Kiciński napisał:
> [...]
    utostrade

    > Jako że jest już po wyborach, władze Jaworzna mogłyby już przestać
    > wciskać kit, jak to teraz będzie się fantastycznie w kilka minut omijało
    > bramki na A4, bo nie będzie. 3 km nowej, dwupasmowej drogi a potem
    > czarna dupa. Wiem bo jeżdżę drogą 79 z Mysłowic do Chrzanowa. Da się,
    > ale już widzę uszczęśliwionych i wdzięcznych kierowców, którzy uwierzą w
    > bajki o pięknej nowej drodze i po 11 grudnia postanowią zaoszczędzić te
    > nieszczęsne 8 zł.
    Hmmm a w czym ty masz problem - pracujesz w Stalexporcie albo jakiejs firmie co
    dostaje zamowienia
    od monopolisty?
    Nie jest to super, hiper obwodnica ale omija cale centrum miasta choc jest troche
    pokrecona. Jadac
    nia bedziesz mial od S1 do A4 (wjazd w Byczynie) o ile sie nie myle 3 lub 4 swiatla.
    Pomijam juz
    wygodny wyjazd/wjazd z/do Jaworzna, bo od os.Stelego (rondo przy MC) w strone S1
    wyjezdzalo sie
    czasem i 50min a to jakies 4/5 km.
    Skoro dla Ciebie jezdzaca kilka razy w tygodniu A4 (bramki) 8pln to malo to pozostaje
    tylko
    pogratulowac. Pomijam fakt, ze w Jeleniu wezel na A4 nadal jest tylko czesciowo
    otwarty - jakas
    paranoja :-)

    pozdrawiam
    Oskar Wilde