  • 11. Data: 2018-04-08 00:38:23
    Temat: Re: Fenomen VW T4
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-04-07 o 23:49, Kris pisze:

    > Zmień czytnik na mniej archaiczny
    > W Gogle groups nie krzaczy

    Nie o to chodzi czy komuś krzaczy nie krzaczy tylko czy kodowanie jest
    zadeklarowane by nie krzaczyło. No i nie jest, więc to należałoby poprawić.

  • 12. Data: 2018-04-08 00:40:00
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-04-07 o 23:57, Czarek pisze:

    > Teoretyczne błędy widać dopiero w tym co cytujesz, to Ty uaktualnij
    > swoje oprogramowanie na coś co nie sprawia problemów z czytaniem i jest
    > bardziej elastyczne"

    Po to właśnie jest deklaracja kodowania by nie było takiego ... pieprzenia

  • 13. Data: 2018-04-08 00:46:57
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-04-08 o 00:35, Czarek pisze:

    > Ro zmień na czytnik, któremu to nie przeszkadza i prawidłowo wyświetla
    > tekst.

    Na jakiej podstawie czytnik miałby bez deklaracji kodowania wymyśleć jak
    prawidłowo wyświetlić tekst ?

  • 14. Data: 2018-04-08 01:05:41
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-04-08 o 00:16, Maciek pisze:

    > Dialog nie jest wcale archaiczny.

    Na pewno? Thunderbild wyświetlił jego post poprawnie i z ogonkami.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2018-04-08 22:09:52
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 7 kwietnia 2018 23:58:31 UTC+2 użytkownik Czarek napisał:

    > Teoretyczne błędy widać dopiero w tym co cytujesz, to Ty uaktualnij
    > swoje oprogramowanie na coś co nie sprawia problemów z czytaniem i jest
    > bardziej elastyczne"

    Że niby co?
    Mam się dostosowywać do osób które swoje czytniki uaktualnili lata temu jak usenet
    był w rozkwicie
    Ps
    Nie musze nic uaktualniać bo i nic nie instalowałem

  • 16. Data: 2018-04-08 22:11:54
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 8 kwietnia 2018 00:18:32 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:

    > Ja mam kodowanie ustawione, a on wcale.
    Ale po co korzystacie w dziiejszych czasach z narzędzi w których cokolwiek trzeba
    ustawiać?
    Nic nie ustawiałem i posty Zenka jak i innych userów poprawnie widzę

  • 17. Data: 2018-04-08 22:46:22
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 8 Apr 2018 13:11:54 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > Ale po co korzystacie w dziiejszych czasach z narzędzi w których cokolwiek trzeba
    ustawiać?
    > Nic nie ustawiałem i posty Zenka jak i innych userów poprawnie widzę

    Ale przecież to jest zwykły czytnik news. Standard.

    A temat cholera był o T4 :)

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 18. Data: 2018-04-08 23:57:43
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 08.04.2018 o 22:09, Kris pisze:

> [...]
    był w rozkwicie
    > Ps
    > Nie musze nic uaktualniać bo i nic nie instalowałem

    Czy ja do Ciebie pisałem?

    --
    Czarek

  • 19. Data: 2018-04-09 09:31:23
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2018-04-07 o 20:53, Maciek pisze:

    > Bez elektroniki tam jest chyba tylko 2,4D i najsłabsze 1,9. Reszta już
    > sterowana z jakiegoś ECU.
    >
    > Jakby chociaż nie rdzewiały...

    Ale pierwsze 1,9TDI to też miały tyle elektroniki co kot napłakał, a do
    T4 też je ładowali. Porządny i niezawodny wół roboczy...

  • 20. Data: 2018-04-09 18:00:06
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Ale po co korzystacie w dziiejszych czasach z narzędzi w których
    > cokolwiek trzeba ustawiać? Nic nie ustawiałem i posty Zenka jak i
    > innych userów poprawnie widzę

    Posty zenka? Z cytowaniem? Na kolorowo? Nie wierze... ;-P

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"