  • Data: 2010-06-23 09:07:42
    Temat: Re: Femtokomórki a łącze stałe
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    > No to zadajesz pytanie typu "czemu czerwone samochody są szybsze od
    > białych".

    ???

    Mnie chodzi o to, że te femtokomórki wydają się być bardzo interesujące
    jeśli chodzi o wykorzystanie GSMi, ale ... mają jakieś dziwne ograniczenia.
    Współczesny aparat stacjonarny to DECT a mógłby być GSM. Tylko jak zaczynamy
    od konieczności posiadania łącza internetowego to ... jakoś nie widzę
    zastosowania dla takich femtokomórek.