  • 21. Data: 2016-01-18 22:52:34
    Temat: Re: Felieton Marty Kaczyńskiej
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "ACMM-033" <v...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:n7jls5$j8n$1@node2.news.atman.pl...

> [...]
    > wieje, a jest sprawny. Sprzęt jednak wszechstronnie sprawdziłem, jest w
    > pełni sprawny, nie wiem, czy to nie ten sam błąd, co powodował wywalanie
    > się W2k z SDI, jeśli nie leżał na nim SP4...? Błąd nie wyskakuje, gdy nie
    > ma połączenia z wifi.
    > Chyba się na jakiegoś Linuxa przesiądę, tylko, czy przywyknę do jakiegoś
    > ztableciałego, zandruciałego Ubuntu? A świeża, noworoczna instalka... I
    > już jaja.
    > Zastrzelcie mnie...
    >
    > --
    > Stary niedźwiedź mocno śpi... bo ma tego wszystkiego powoli dość...

    Cztery!

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 22. Data: 2016-01-18 22:53:34
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    >
    > Jeśli to przypadkowy incydent, to ok, co innego i osobiście odszczekam,
    > jak kolega PK potwierdzi. Na pocieszenie, że nawet moim znajomym się
    > obrywało, jak np. sobie zażartowali jakimś pokemonizmem, a nie zdążyłem
    > się zorientować, z kim mam do czynienia. SPAM jest dla mnie czyms tak
    > kardynalnie złym, że spamerów dusiłbym w zarodku. A to mój zawodowy
    > odruch, by na zagrożenie tego typu zareagować gwałtownie i ostro (np.
    > nagła i gwałtowna awaria grzejnika elektrycznego, zaczął się ostro iskrzyć
    > i strzelać - poniżej 2-3 sekund doskok do gniazdka i wyszarpnięcie wtyczki

    Pięć!

    To gdzie ma być wycelowany ten strzał ostrzegawczy?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 23. Data: 2016-01-18 22:56:20
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    wiadomości news:569d5dd2$0$663$65785112@news.neostrada.pl...

    > Pięć!
    >
    > To gdzie ma być wycelowany ten strzał ostrzegawczy?

    Najlepiej w to gówno, co mi uparcie zaptasza opcję w programie Avast.
    Pragnę też zaznaczyć, ze w korpus miały być pierwsze 4 strzały!
    Spróbuję za moment nieco naokoło, choć efekt może być nietrwały...

    --
    Ciekawe, czy myk zadziałał, jestem zmęczony, dysk zamęczam na drugim
    kompie...

  • 24. Data: 2016-01-18 22:56:24
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    yabba pisze:

    > Pięć!
    >
    > To gdzie ma być wycelowany ten strzał ostrzegawczy?

    W corpus delicti.

    --
    Jarek

  • 25. Data: 2016-01-18 23:32:09
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    >
    > Najlepiej w to gówno, co mi uparcie zaptasza opcję w programie Avast.
    > Pragnę też zaznaczyć, ze w korpus miały być pierwsze 4 strzały!

    To wiem! Jednak w przypadku piatego strzału może masz specjalne życzenie?

  • 26. Data: 2016-01-19 14:44:02
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    wiadomości news:569d66dd$0$645$65785112@news.neostrada.pl...
    > To wiem! Jednak w przypadku piatego strzału może masz specjalne życzenie?

    Żeb ten jechany Avast przestał mi wbrew mojej woli zaptaszać...

    --
    JAV

    ---
    Avast.

  • 27. Data: 2016-01-19 22:06:13
    Od: Czarek Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 17.01.2016 o 19:07, Paweł Kasztelan pisze:
    > Witam.
    > Czytałem u was w "wSieci" felieton Kaczyńskiej i wydał mi się
    > nierzetelny bo przedstawiał sytuację jako złą i dopiero wymagającą
    > naprawy. Podczas gdy podobno nie jest wcale taka zła.

    O ile pamiętam Klapczyńska i raczej nie Marta. Radioelektronik chyba w
    czerwonej okładce, artykuł Wzmacniacz mocy o małych zniekształceniach.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl