  • 1. Data: 2010-03-23 00:05:34
    Temat: Felgi z Bravo/Brava do Punto2?
    Od: "Przemolo" <p...@g...zmyla>

    Czy felgi o oznaczeniu 5 1/2Jx14H2 bedą pasowały do Punto 2? Na felgach
    pisze Bravo/Brava/Marea.

    --
    Odpowiadając na priv zamień końcówkę adresu e-mailowego "zmyla" na "pl"

  • 2. Data: 2010-03-23 08:49:58
    Temat: Re: Felgi z Bravo/Brava do Punto2?
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    beda pasowac. jedynie ET moze byc inne ale pomiedzy p2 a bravo nie powinno
    byc zbytniej roznicy.

  • 3. Data: 2010-03-23 09:57:32
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Przemolo pisze:
    > Czy felgi o oznaczeniu 5 1/2Jx14H2 bedą pasowały do Punto 2? Na felgach
    > pisze Bravo/Brava/Marea.

    Będą przy tak wąskiej feldze, ET nie ma już większego znaczenia możesz
    śmiało zakładać.

    --
    krzysiek82

  • 4. Data: 2010-03-23 10:06:32
    Od: Michał <m...@o...pl>

    > Będą przy tak wąskiej feldze, ET nie ma już większego znaczenia możesz
    > śmiało zakładać.

    Czemu nie ma znaczenia? ET zawsze ma. Przy szerokiej będzie połowa buta
    po jednej stronie połowa po drugiej. Przy wąskiej, połowa gumiaka po
    jednej i druga część filcy po drugiej.

    Na jedno wychodzi...

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2010-03-23 10:24:15
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Michał pisze:
    > Czemu nie ma znaczenia? ET zawsze ma.

    przy tak wąskiej feldze nie ma większego znaczenia, chyba żeby brać pod
    uwagę jakąś felgę ze sporym odsadzeniem, ale chyba nie ma takiej felgi
    oczywiście seryjnej bo nie mówię o poszerzanych przykładowo.

    --
    krzysiek82

  • 6. Data: 2010-03-24 16:51:25
    Od: "Przemolo" <p...@g...zmyla>

    Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości news:ho9vv6

    > Będą przy tak wąskiej feldze, ET nie ma już większego znaczenia możesz
    > śmiało zakładać.

    Znalazłem fajne felgi w dobrym stanie i tanie - jednak mają ET37 zamiast
    zalecanego przez instrukcję do Punto2 Et35. Czym się będą różniły i czy
    można je założyć w miejsce zalecanych ET35?

  • 7. Data: 2010-03-24 17:37:46
    Od: marjan <k...@g...com>

    Przemolo pisze:

    > Znalazłem fajne felgi w dobrym stanie i tanie - jednak mają ET37 zamiast
    > zalecanego przez instrukcję do Punto2 Et35. Czym się będą różniły i czy
    > można je założyć w miejsce zalecanych ET35?

    http://artykuly.autodomena.pl/felgi/et-felgi-mozna-z
    mieniac/

    2 mm to nic, można śmiało zakładać.

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mariusz [marjan] Morycz

  • 8. Data: 2010-03-24 20:04:09
    Od: "Przemolo" <p...@g...zmyla>

    Użytkownik "marjan" <k...@g...com> napisał w wiadomości

    > http://artykuly.autodomena.pl/felgi/et-felgi-mozna-z
    mieniac/

    > 2 mm to nic, można śmiało zakładać.

    W artykule pisze jednak o ateście felgi dla danego modelu samochodu... na

  • 9. Data: 2010-03-24 20:06:53
    Od: Kluczboq <c...@g...com>

    > W artykule pisze jednak o ateście felgi dla danego modelu samochodu... na
    > tych nie pisze nic o Punto, a jedynie o Bravo/Brava/Marea :-/

    ET moze roznic sie nawet o 20mm, te 2mm to smieszne nic. Nie przejmuj
    sie atestami.