  • 1. Data: 2011-10-04 23:51:00
    Temat: Felgi - identyfikacja....
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Witam.

    Są sobie takie oto felgi:
    http://img209.imageshack.us/img209/4320/21092011.jpg

    Zna je ktoś? Chodzi o identyfikację producenta/modelu.
    Dodam, że mają rozstaw 4x108mm i założone są obecnie w Xantii V6.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 2. Data: 2011-10-05 00:35:05
    Temat: Re: Felgi - identyfikacja....
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Marcin \"Kenickie\" Mydlak

    > Są sobie takie oto felgi:
    > http://img209.imageshack.us/img209/4320/21092011.jpg
    >
    > Zna je ktoś? Chodzi o identyfikację producenta/modelu. Dodam, że mają
    > rozstaw 4x108mm i założone są obecnie w Xantii V6.

    Wyglądają mi ozowato.

  • 3. Data: 2011-10-05 20:09:41
    Od: koziel <k...@w...pl>

    On 4 Paź, 23:51, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>
    wrote:

    > Zna je ktoś? Chodzi o identyfikację producenta/modelu.

    Witaj!

    Jezeli masz mozliwosc sciagniecia kola, to po wewnetrznej stronie
    felgi wraz z parametrami (typu: rozstaw, ET....) powinna byc
    wytloczona nazwa producenta - z dotychczas posiadanych alusow
    (firmowych lub nie), zawsze znajdywalem tam producenta.

    Pozdrawiam.
    Emil.

  • 4. Data: 2011-10-06 18:36:31
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On 04 Oct 2011 22:35:05 GMT, to <t...@x...abc> wrote:

    >Wyglądają mi ozowato.

    Równie dobrze mogą to być jakieś noname z FauVerta czy Norauto.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 5. Data: 2011-10-06 21:57:24
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-10-05 20:09, koziel pisze:

> [...]
    > wytloczona nazwa producenta - z dotychczas posiadanych alusow
    > (firmowych lub nie), zawsze znajdywalem tam producenta.

    No właśnie takiej możliwości chwilowo nie mam. Stąd pytanie na grupie.
    Ale widzę, że trzeba będzie pomęczyć właściciela. :P

  • 6. Data: 2011-10-07 00:53:00
    Od: to <t...@x...abc>

    begin jerzu

    > Równie dobrze mogą to być jakieś noname z FauVerta czy Norauto.

    Tak, dlatego nie napisałem, że to OZ. ;)