  • Data: 2011-02-10 20:39:08
    Temat: Re: Fazer dla początkującego z sercem.
    Od: Qlfon <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-02-10 20:11, Seba pisze:

    > A może być - nie popróbowałem, więc nie wiem :)
    >
    > Pomijając większośc aspektów - skrzynia biegów działa tam już ciszej,
    > aksamitniej niż w FZSie? W sensie zmiana biegów (z jakiegokolwiek na
    > jakikowlek) odbywa się bezgłośnie? Czy nadal następuje np. tąpnięcie
    > przy zmianie z I na II przy mocnym kręceniu?

    No daj spokój to w końcu Yamaha, I do II musi być słychać:) Ale jest na
    to sposób: do zmainy zbieraj się jak do zmiany bez sprzęgła: podciągnij
    nogą w górę żeby poczuć opór a potem lekko przymknij obroty i lekko
    sprzęgłem - wchodzi jak w masło. Kwesta synchronizacji i masz ciszę.

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050