    From: AZ <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Fazer dla początkującego z sercem.
    Date: Mon, 7 Feb 2011 15:58:48 -0800 (PST)

    On 8 Lut, 00:22, power_bit <power_bit@_NOSPAM_interia.pl> wrote:
    > Witam. Mam ma y dylemat, szukam czego na pierwsze moto, zastanawia em si
    > nad CB 500, albo Suzuki GS ale pad o na Yamahe Fazer 600. Dlaczego Fazer??
    > a no dlatego, e akurat m j kuzyn chce sprzeda i to sprawdzona maszyna w
    > bardzo dobrym stanie, prawdziwa okazja za dobr cen . Pytanie czy
    > skorzysta ? jestem w stanie garn c te 98KM czy to si mija z celem...? Nie
    > zamierzam osi ga kosmicznych pr dko ci czy te szale jak sztan po prostu
    > chce po miga raz po raz odkr caj c na prostej, to wszystko. Do tej pory
    > mia em jakie tam komarki, jawke 50 i ETZ 251. Og lnie zawsze na czym si
> [...]
    Za chwilę odezwie się horda wyznawców gieesa i powie, że bez GS-a w
    karierze nie można być prawdziwym motocyklistą.

    Prawda jest taka, że możesz ogarnąć i szczęśliwie dojeździć starości i
    kupić czopka z frędzlami, a może też raz Cię ponieść i zrobisz sobie
    kuku. Nie ma reguły. Dlatego tak najlepiej polecanym jest GS, który
    poza brakiem mocy ma brak zawieszenia oraz hamulców. Jeżeli czujesz,
    że ogarniesz to bierz demon to to nie jest. Tylko czuj respekt. Po 5,
    10, 15, 25 kkm i nie daj sobie sam wmówić, że ogąrnąłeś.

    Z własnego doświadczenia - po WSK 175 i skutrze 50 ccm kupiłem ZZR
    1200, 160 KM, nawinąłem 60 kkm bez większych przygód, Oczywiście
    nikomu nie polecam tej drogi :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200