    From: _rK_ <podazaj_za_adresem_w_@_stopce.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Fast food
    Date: Sun, 1 Nov 2009 12:18:16 +0000 (UTC)

    In <hcimgd$vn0$1@achot.icm.edu.pl> qbson wrote:
    > Super zdjęcia.
    >
    > A tak przy okazji: Zawsze się zastanawiałem jak się robi naturalne
    > zdjęcia uliczne. Grzecznie pytając, przekupując, z ukrycia, na
    > bezczela, na urok osobisty czy może po prostu nie jest to takie
    > trudne jak się wydaje? Oczywiście nie musisz odpowiadać :)

    Ciezko odpowiedziec bo nia ma reguly. Mozesz trafic na usmiechnietego,
    groznie wygladajcego pana, albo byc zbluzganym przez ladna dziewczyne.
    Najwazniejsze to byc niewidzialnym i stac blisko. Jak najblizej. Wbrew
    pozorom fotograf z teleobiektywem jest bardziej widoczny niz ten, ktory
    jest w srodku (oczywiscie o ile nie schowa sie w krzakach). Po prostu z
    daleka widac, ze ktos w ciebie celuje. A podejrzanym sie robi, ze nie
    chce podejsc blizej. Kiedy sie zapytasz o fotografowanie, masz male
    szanse na naturalne zdjecie. Ale zawsze mozesz zrobic ciekawy portret.
    Urok osobisty, owszem. To pomaga bardzo. Tyle, ze nie moge na ten temat
    powiedziec wiele, bo zbyt urokliwy to chyba nie jestem. Tu by sie
    przydalo zapytac innych.

    --
    [rK] http://robertkresa.com