  • Data: 2009-02-12 23:18:58
    Temat: Re: Farnell - jakie koszta ?
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl> szukaj wiadomości tego autora

    __Maciek pisze:

    > Poważnie tylko tyle??? Spodziewałem się że ze 5 razy więcej.

    Ale niby dlaczego ma być więcej? Myślisz, że ile kosztuje przesyłka
    kurierska z UK do Polski (przy podpisanej umowie obejmującej tysiące
    przesyłek miesięcznie do całej Europy)?

    BTW: Ze sklepu internetowego w Hongkongu przesyłka do dowolnego kraju
    kosztuje 3 USD. Niesamowite? No to dlaczego z Wysp miałoby być drożej?
    http://gadget.brando.com.hk/index.php

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/