  • Data: 2009-02-14 15:58:18
    Temat: Re: Farnell - jakie koszta ?
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp> szukaj wiadomości tego autora

    Adam Dybkowski wrote:
> [...]

    Tez mam ten problem - ?15 przesylka (zamiast gratis) i 3 dni.

    > To dotyczy tylko elementów, które leżą w magazynie w USA (Newark) i
    > dlatego przesyłka jest znacząco droższa. Chociaż wg mnie to nie
    > usprawiedliwia aż 25 Euro (przy dla porównania przesyłce z HK do PL za 3
    > USD). Kwota pewnie obejmuje pracę ciecia, który musi w tym magazynie
    > wygrzebać potrzebne mało komu elementy. ;)

    Coraz mniej elementow jest tylko z Newark, a i z reguly wygodnie mi
    wtedy kupowac w Digi-key UK (czas dostawy podobny, z reguly troche taniej).

    > Jeżeli coś leży w magazynie w UK to za przesyłkę do PL płacisz 5 Euro.

    A to dlatego ze w Liege zrobili jakis duzy magazyn i od pol roku wiecej
    niz polowa paczek zamiast z UK to przylatuje z Liege.

    --
    Jerry1111