  • Data: 2010-03-16 11:28:56
    Temat: Re: Farba przewodząca czy co....
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć wszystkim

    Norbert napisał(a):

    > Swiatlomierz nie glupieje. Wystarczy dac +2.0 EV na stale i mozna robic w Av

    +2 chyba trochę za dużo:

    http://www.mimuw.edu.pl/~janek/kotka_min.jpg

    Dałem jak radzisz i tak wyszło - lekko przepalone. (Oczywiście bez
    błysku, oświetlenie sztuczne z żarówek energooszczędnych, 50/1.8)

    Mimo wszystko na tej matówce dość trudno wyostrzyć, zwłaszcza na czarne
    futro...

    --
    Pozdrowienia
    Janek (sygnaturka zastępcza)