-
X-Received: by 2002:a25:4197:: with SMTP id o145mr324896yba.4.1544128603485; Thu, 06
Dec 2018 12:36:43 -0800 (PST)
X-Received: by 2002:a25:4197:: with SMTP id o145mr324896yba.4.1544128603485; Thu, 06
Dec 2018 12:36:43 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!weretis.net!feeder6.news.weretis.net!feeder.usenetexpress.com!feeder-in1.
iad1.usenetexpress.com!border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!v55no27
986qtk.0!news-out.google.com!m21ni21qta.0!nntp.google.com!v55no27983qtk.0!postn
ews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Thu, 6 Dec 2018 12:36:43 -0800 (PST)
In-Reply-To: <1...@m...org>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=199.202.9.250;
posting-account=jnRHMAoAAACB5EawItMhNTZMy_yOF2XE
NNTP-Posting-Host: 199.202.9.250
References: <1fqe0dd2om4kh$.dlg@myjk.org>
<8...@g...com>
<X...@1...0.0.1>
<a...@g...com>
<16o6q9pxbxsnr$.dlg@myjk.org>
<5...@g...com>
<1ll13q1id6vth$.dlg@myjk.org>
<2...@g...com>
<5c08465e$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
<8...@g...com>
<1...@m...org>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <7...@g...com>
Subject: Re: Fan ICE o EV :P
From: s...@g...com
Injection-Date: Thu, 06 Dec 2018 20:36:43 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 71
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2645500
[ ukryj nagłówki ]W dniu czwartek, 6 grudnia 2018 10:14:18 UTC-6 użytkownik Myjk napisał:
> Thu, 6 Dec 2018 06:28:01 -0800 (PST), s...@g...com
>
> > No moze. Albo jak chce zatankowac to moze zwolnic z 180kmh do 90
> > i tak jechac 5 minut. Bez problemu turbina ostygnie.
>
> To samo jest z akumulatorami, ale jakoś nie chce to do Ciebie dotrzeć.
> Pomijając, że EV to raczej auto miejskie a nie autostradowe, więc z zasady
> się go nie pałuje.
>
A skad wiem ze sa zimne? Moze sa, pomacac trudno. Do turbiny dostep jest i po pewnym
czasie uzywania wiadomo ze to nie problem w danym modelu.
A do ciebie nie moze dotrzec ze nikt tu na grupie lifa nie ma i nie mamy jak sie
organoleptycznie dowiedziec czy to problem czy nie.
Wiemy ze w instrukcji napisali. Nie wiemy czy to czesty problem czy nie.
Ty sie upierasz ze na pewno nie, bos taki osiwecony. A ja ze nie wiadomo.
Zalozmy ze lifa nie paluje ale mieszkam na gorce. I codziennie na nia 3 minuty
wjezdzam. Skad mam wiedziec ze aku zimny i go nie zuzyje predzej przez doladowanie
jak jest cieply?
Katowalem go? Nie. Jak kapelusz jechalem.
Ale producent zajrzy w logi (o ile sa) i powie: Paaaanie, co dziennie zes Pan aku
dreczyl i co dziennie zes Pan podlaczal na goraco.
I do Ciebie nie dociera ze w tej sytuacji po prostu brak informacji i Twoj
hurraoptymizm moze nie byc uzasadniony.
> > To jednak nieco inny rodzaj klopotu niz pamietanie ze trzeba isc
> > spowrotem do garazu podlaczyc auto. Jak zapomni to rano do roboty moze
> > nie dojechac.
>
> Skoro nie są przegrzane, bo się ich nie grzeje albo wręcz je studzi niczym
> turbinę, to nie trzeba wracać i ich podłączać, bo można to zrobić od razu.
> To po pierwsze, po drugie uwzględniając wykazany średni dystans, który dla
> PL jest z pewnością mniejszy niż dla US, to można takie auto ładować co 2-4
> dni. Ale oczywiście ten fakt też ignorujesz.
>
Ja? Niczego nie ognoruje. Dostajesz argumenty to zamiast odpowiedziec i ustalic
realna sytuacje probujesz mnie w jakies pyskowki wciagac.
Sytuacja jest prosta:
Producent na to zwraca uwage w instrukcji.
Nie daje srodkow aby swiadomie o warunkach sie dowiedziec.
Nie daje automatu ktory zadba o poprawne traktowanie.
W czasach kiedy sie ludzie o zatarcie turbin w spalinowcach martwili byl to rownie
goracy temat i byl krytykowany.
Po czasie sie okazalo ze dla dizli raczej problemu nie ma a dla benzyniakow z
wiarygodnym przebiegiem tez raczej problemu nie ma a 2-3-5 minutowa jazda spokojna do
domu problem niweluje.
Dzis wiemy ze problemu raczej nie ma.
W tym samym temacie elektrykow informacji brak. Moze problem jest, moze nie. Ja uwage
na to zwrocilem a Ty sie oburzasz i po drodze wyzywasz od ciemnogrodu czy robisz
wycieczki do wegla czy dymu.
Dla mnie temat jest wyczerpany, swoje wiem. Niestety, dyskusja z Toba mnie nie
wzbogacila. Moze nastepnym razem.
Następne wpisy z tego wątku
- 06.12.18 21:53 s...@g...com
- 06.12.18 22:09 j...@i...pl
- 07.12.18 13:31 Myjk
- 07.12.18 14:06 Kris
- 07.12.18 16:32 Myjk
- 08.12.18 10:34 kk
- 12.12.18 17:15 Myjk
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A