eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyFan ICE o EV :PRe: Fan ICE o EV :P
  • Data: 2018-12-06 21:36:43
    Temat: Re: Fan ICE o EV :P
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu czwartek, 6 grudnia 2018 10:14:18 UTC-6 użytkownik Myjk napisał:
    > Thu, 6 Dec 2018 06:28:01 -0800 (PST), s...@g...com
    >
    > > No moze. Albo jak chce zatankowac to moze zwolnic z 180kmh do 90
    > > i tak jechac 5 minut. Bez problemu turbina ostygnie.
    >
    > To samo jest z akumulatorami, ale jakoś nie chce to do Ciebie dotrzeć.
    > Pomijając, że EV to raczej auto miejskie a nie autostradowe, więc z zasady
    > się go nie pałuje.
    >

    A skad wiem ze sa zimne? Moze sa, pomacac trudno. Do turbiny dostep jest i po pewnym
    czasie uzywania wiadomo ze to nie problem w danym modelu.

    A do ciebie nie moze dotrzec ze nikt tu na grupie lifa nie ma i nie mamy jak sie
    organoleptycznie dowiedziec czy to problem czy nie.
    Wiemy ze w instrukcji napisali. Nie wiemy czy to czesty problem czy nie.
    Ty sie upierasz ze na pewno nie, bos taki osiwecony. A ja ze nie wiadomo.

    Zalozmy ze lifa nie paluje ale mieszkam na gorce. I codziennie na nia 3 minuty
    wjezdzam. Skad mam wiedziec ze aku zimny i go nie zuzyje predzej przez doladowanie
    jak jest cieply?

    Katowalem go? Nie. Jak kapelusz jechalem.
    Ale producent zajrzy w logi (o ile sa) i powie: Paaaanie, co dziennie zes Pan aku
    dreczyl i co dziennie zes Pan podlaczal na goraco.

    I do Ciebie nie dociera ze w tej sytuacji po prostu brak informacji i Twoj
    hurraoptymizm moze nie byc uzasadniony.


    > > To jednak nieco inny rodzaj klopotu niz pamietanie ze trzeba isc
    > > spowrotem do garazu podlaczyc auto. Jak zapomni to rano do roboty moze
    > > nie dojechac.
    >
    > Skoro nie są przegrzane, bo się ich nie grzeje albo wręcz je studzi niczym
    > turbinę, to nie trzeba wracać i ich podłączać, bo można to zrobić od razu.
    > To po pierwsze, po drugie uwzględniając wykazany średni dystans, który dla
    > PL jest z pewnością mniejszy niż dla US, to można takie auto ładować co 2-4
    > dni. Ale oczywiście ten fakt też ignorujesz.
    >

    Ja? Niczego nie ognoruje. Dostajesz argumenty to zamiast odpowiedziec i ustalic
    realna sytuacje probujesz mnie w jakies pyskowki wciagac.

    Sytuacja jest prosta:
    Producent na to zwraca uwage w instrukcji.
    Nie daje srodkow aby swiadomie o warunkach sie dowiedziec.
    Nie daje automatu ktory zadba o poprawne traktowanie.

    W czasach kiedy sie ludzie o zatarcie turbin w spalinowcach martwili byl to rownie
    goracy temat i byl krytykowany.
    Po czasie sie okazalo ze dla dizli raczej problemu nie ma a dla benzyniakow z
    wiarygodnym przebiegiem tez raczej problemu nie ma a 2-3-5 minutowa jazda spokojna do
    domu problem niweluje.
    Dzis wiemy ze problemu raczej nie ma.

    W tym samym temacie elektrykow informacji brak. Moze problem jest, moze nie. Ja uwage
    na to zwrocilem a Ty sie oburzasz i po drodze wyzywasz od ciemnogrodu czy robisz
    wycieczki do wegla czy dymu.

    Dla mnie temat jest wyczerpany, swoje wiem. Niestety, dyskusja z Toba mnie nie
    wzbogacila. Moze nastepnym razem.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: