-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder1.cambriumusenet.nl!82.197.223.103.MI
SMATCH!feeder3.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12.246.MISMATCH!nx02
.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.ne
ostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
References: <kr2i8q$8nd$1@node2.news.atman.pl>
<51d51369$0$1214$65785112@news.neostrada.pl>
<51d52b22$0$1267$65785112@news.neostrada.pl>
<kr3edt$m6p$1@mx1.internetia.pl>
In-Reply-To: <kr3edt$m6p$1@mx1.internetia.pl>
Subject: Re: Falownik z wyjściem sinus
Date: Thu, 4 Jul 2013 14:02:55 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
Lines: 32
Message-ID: <51d56472$0$1464$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.30.136.174
X-Trace: 1372939378 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 1464 83.30.136.174:51267
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:649467
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Michoo" napisał w wiadomości
On 04.07.2013 09:58, J.F wrote:
>> W silnikowych dochodzi dodatkowy problem - jak w jakiejs fazie
>> wlaczamy
>> napiecie, to w conajmniej jednej innej fazie nalezy wlaczyc
>> napiecie,
>> aby prad mial ktoredy przeplynac. Wiec nie tak prosto z tym PWM.
>> Cewki silnika i diody co prawda powinny sobie poradzic, ale
>> wolalbym
>> dolozyc filtr.
>Nowoczesne drivery silników krokowych (constant current) działają jak
>zwykłe step-down używające uzwojenia silnika jako dławika.
W krokowcu latwiej - fazy rozdzielone.
>To czemu falownik do silnika nie ma robić tego samego? - dla
>trzyfazowca trzy mostki H - jeden zamknięty, jeden do - jeden do PWM.
Nie bardzo rozumiem. Trzy, ale nie mostki H, tylko polmostki.
Kazdy na osobna faze. Kazdy przelacza w swoim rytmie.
Silnik w trojkat. Albo w gwiazde z wolnym zerem.
No w sumie ... faktycznie, cewce tam prawie zadna roznica ze na jednym
koncu sobie polmostek cos przelacza, i na drugim cos przelacza w
sposob frywolny.
Wezmie roznice, scalkuje, usredni, i poplynie co trzeba.
Ale czy straty na przelaczaniu nie beda zbyc duze ?
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 04.07.13 14:10 J.F
- 04.07.13 15:08 Jack
- 04.07.13 16:28 yabba
- 04.07.13 16:30 yabba
- 05.07.13 11:03 Michoo
- 05.07.13 11:09 Michoo
Najnowsze wątki z tej grupy
- Obcinaczki z łapaczem
- termostat do lodowki
- SEP 1 kV E
- Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- starość nie radość
- Ataki hakerskie
- Akumulatorki Ni-MH AA i AAA Green Cell
- Dławik CM
- JDG i utylizacja sprzetu
- Identyfikacja układ SO8 w sterowniku migających światełek choinkowych
- DS1813-10 się psuje
- Taki tam szkolny problem...
- LIR2032 a ML2032
- SmartWatch Multimetr bezprzewodowy
- olej psuje?
Najnowsze wątki
- 2024-12-16 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-16 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-16 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2024-12-15 (ino)wrocław
- 2024-12-15 Obcinaczki z łapaczem
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=