  • Data: 2016-07-05 19:27:08
    Temat: Re: Falowa natura autostrad.
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik

    Jakiś czas temu mnie zaczęło zastanawiać dlaczego polskie autostrady biegną
    przez kraj i prawie zawsze jest na nich zakręt.
    Non stop musze trzymać kierownicę i ją lekko popychać to w jedną to w drugą
    strone.

    Na gierkówce ani na odcinku cz-wa - piotrków ani piotrków- wa-wa tego nie
    ma. A przynajmniej nie bylo przed remontem.

    Postanowiłem dziś o tym napisać bo jechalem obwodnica łodzi, tą nową i
    prawie cała jest strasznie nierówna.
    ---
    Tak, ale ... wjazd do Torunia z tablicą "naprawiamy dla was drogi" jest
    jeszcze bardziej bujany i śmieszy

    W kierunku na północ jedzie sie dosyć niewygodnie. Wibracje są mocno
    wyczuwalne.
    ---
    W drugą też :-)

    I zeby bylo konstruktywnie:
    Obwodnica łodzi skraca czas przejazdu o jakieś 30-35minut w nocy. W dzień
    pewnie o dobrą godzinę.
    ---
    Ale nie ma jej na mapach :-)