  • Data: 2009-05-08 09:33:27
    Temat: Re: Falcon 85mm f1.4 - opinie ?
    Od: Kombajn Bizon <k...@b...ru> szukaj wiadomości tego autora

    Miękka klucha ryszardbocian napisał tak:

    > Ocena zdjęć to rzecz gustu a o gustach się nie dyskutuje, ale są tacy
    > co twierdzą, że Helios jest królem portretu. Ja także się do nich
    > zaliczam. Nie jest to może obiektyw do wszystkiego ale widziałem kilka
    > fotek, które powaliły mnie na kolana.

    Noo, 'krol portretu' to jednak okreslenie mocno na wyrost ;)
    Owszem, Helios jest zacnym szklem, ale z tym gloryfikowaniem to ostroznie...

    Oczywiscie nie namawiam Cie, ale ten Samyang bywa czasem porownywany do
    nowych Zeissow i patrzac po efektach moze byc to niekiedy calkiem
    uzasadnione.

    Na forum Pentaksa jest duzy watek o tym obiektywie, wypowiadaja sie tez
    ludzie ktorzy go uzywaja: http://pentax.org.pl/viewtopic.php?t=19281

    --
    W tablicę kluczyk raz i dwa
    I spalin kłąb i silnik gra...