  • Data: 2010-05-17 05:20:57
    Temat: Re: Falcon 85mm f1,4 IF MC Aspherical
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Yogi(n)" <y...@t...pl> napisał:

    >[...]
    http://www.allegro.pl/item1026964475_obiektyw_falcon
    _85mm_f1_4_if_mc_aspherical_pentax.html

    > Chodzi mi o praktyczne spostrzeżenia - ergonomia, współpraca z kadyszką i
    > k-x, jakość wykonania i rozrzut, bo jeśli kupię, to raczej wysyłkowo. Jak
    > ostrością na pełnej dziurze? Chodzi mi o jasną portretówkę, która nie
    będzie
    > stwarzała problemów z naświetleniem - alternatywę dla panagorów, heliosów
    > jupiterów na m42.
    >[...]

    Poczytaj atki o tym Falconi i bliźniaczym Ssamyangu na forum Pentaxa -
    www.pentax.org.pl. Sporo tam o nich pisano (dział: Czym->obiektywy i
    filtry). Dokładne szczegóły lepiej sam sprawdź (nie śledziłem tych wątków
    zbyt uważnie) ale generalnie te obiektywy są tam chwalone.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)