eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaFakt odgrzewa temat żarówek - spisek producentów świetlówek ?Re: Fakt odgrzewa temat żarówek - spisek producentów świetlówek ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Fakt odgrzewa temat żarówek - spisek producentów świetlówek ?
    Date: Tue, 6 Apr 2010 16:11:26 -0500
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 20
    Message-ID: <h...@p...onet.pl>
    References: <hpap59$f6f$1@news.vectranet.pl>
    <3...@n...onet.pl> <hpavsq$nkf$1@news.task.gda.pl>
    <hpc787$kfc$1@atlantis.news.neostrada.pl> <h...@p...onet.pl>
    <hpdhsp$81r$1@nemesis.news.neostrada.pl> <h...@p...onet.pl>
    <hpepgj$vcq$1@news.onet.pl> <h...@p...onet.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
    NNTP-Posting-Host: gw.petrovend.com
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1270588448 30781 204.248.56.195 (6 Apr 2010 21:14:08 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 6 Apr 2010 21:14:08 +0000 (UTC)
    X-Posting-Agent: Hamster/1.3.13.0
    In-Reply-To: <s...@f...lasek.waw.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:586157
    [ ukryj nagłówki ]

    "Jarosław Sokołowski" <j...@l...waw.pl> wrote in message
    news:slrnhrn7ut.k93.jaros@falcon.lasek.waw.pl...
    > Pan Pszemol napisał:
    >
    >> Sam sobie na to pytanie odpowiedziałeś - nie ma na taki produkt rynku.
    >> Stawiasz na półce mikser za 25zł i mikser za 200zł - jak sądzisz, który
    >> się sprzeda?
    >
    > Ten za 100zł. Ta zasada dobrze znana jest sprzedawcom. Na półce powinny
    > stać trzy podobne artykuły w trzech cenach. Klient najczęściej wybiera
    > ten środkowy (i tu trzeba walnąć największą marżę). Myśli sobie przy
    > tym jaki to jest sprytny, bo nie dał się wrobioć w ten drogi (pewnie nie
    > na tyle lepszy, by kosztował aż tyle więcej). I nie jest też takim
    > nędzarzem, by kupować najtańsze.

    Tak, tak, słyszałem o tym...
    Stosuje się to też w restauracjach dając droższe pozycje w menu
    tylko tak aby przełamać opory u gościa przy wyborze tych średnich.
    Psychologia to ciekawa nauka :-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: