    From: Maciek <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Fak ju SG Kobylnica
    Date: Wed, 19 Sep 2012 11:12:35 +0200

    W dniu 2012-09-19 10:54, Marcin N pisze:
    > A Ty coś taki chojrak? Stare wątki pokazują, że błagałeś o pomoc, ktoś
    > Ci jej udzielił, a teraz Wielki Szu?
    Nie wiem gdzie znalazłeś te moje błagania, zwłaszcza, że chodziło o
    nieduże pieniądze, ale niech będzie, że nawet skamlałem o pomoc :->
    Rzeczywiście parę osób odpowiedziało dość merytorycznie (tu i na .prawo,
    między innymi Ty, za co bardzo dziękuję). Dla tych właśnie osób
    umieściłem informację, trochę może tajemniczą, ale dokąd wyrok się nie
    uprawomocni, nie chcę zdradzać szczegółów. Założyłem, że ci, którzy się
    w wątku udzielali, skojarzą sprawę i będą zadowoleni, że poświęcony
    przez nich czas przyczynił się do utarcia nosa SG. W sumie nie wiem
    dokładnie na jakiej podstawie sąd mnie uniewinnił, więc nie mogę
    napisać, kto się najbardziej przyczynił do sukcesu. Mogę oczywiście
    wystąpić o uzasadnienie wyroku, tylko czy jest sens dodatkowo obciążać
    podatników? :-)

    Maciek