  • 11. Data: 2010-11-15 21:13:33
    Temat: Re: Fajne dróżki na moto blisko W-wy
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-11-15 22:12, falco pisze:

    > Siema,
    >
    > w moich okolicach jest znacznie więcej fajnych, wąskich, krętych i mało
    > (nie licząc rowerzystów w łykendy) dróg... Nie zawsze z dobrym asfaltem,
    > ale co to dla Trampka... ;)

    Dokladnie. W dobrych trampkach prawdziwy harcerz pokona kazda przeszkode !

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 12. Data: 2010-11-15 21:27:23
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2010-11-15 22:13, Kuczu pisze:

    > Dokladnie. W dobrych trampkach prawdziwy harcerz pokona kazda przeszkode !

    ;)
    ... "uczęszczanych" miało być, ale coś mi zjadło...
    ;)

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 13. Data: 2010-11-15 22:50:30
    Od: VeRTe <kyuubi89@_NOSPAM_o2.pl>

    kmnapisal

    > Kóleżanki i kóledzy,
    > ponieważ sezon się kończy powoli jednak,proponuję z braku innych pożytecznych
    > zajęć podzielić się wiedzą gdzie,dokąd i którędy jezdzicie "wokół komina" w
    > okolicach miasta stołecznego.Nie zawsze ma się czas na kilkusetkilometrową
    > wyprawę,czasami warto pośmigać po okolicy,tylko po to coby się przejechać.
    > Dobry asfalt,zakręty,niewielki ruch,na pewno też tak macie...?
    > Na początek moje typy:

    > 1)Brwinów - Błonie (wraz z odgałęzieniami asfaltowymi)
    > 2)Konstancin Jeziorna-Habdzin-Ciszyca i dalej w lewo w górę rzeki bajeczna
> [...]

    A znacie coś z 2 strony w-wy bardziej jak ząbki,marki w stronę wołomina
    radzymina ??

  • 14. Data: 2010-11-16 12:09:47
    Od: a...@h...pl

    AZ <a...@g...com> writes:

    > Oj tak, szczególnie autostrady tzn. siekiera i wisłostrada ;-)

    Tam często stoją suszarki akurat :-) a na Radzymińskiej poluje
    videoradar na 2oo.

    =alx | crypto 0x46399138 | GSF400 | alex.blip.pl | nie mam czasu na hedonizm

  • 15. Data: 2010-11-16 13:59:23
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2010-11-15 23:50, VeRTe pisze:
    > A znacie coś z 2 strony w-wy bardziej jak ząbki,marki w stronę wołomina
    > radzymina ??

    Tam to nie wiem, ale polecam Obszar Nowy Dwór Maz. - Legionowo - Pułtusk
    - Nasielsk. Mały ruch (poza trasą Legionowo - Pułtusk), dużo bocznych
    dróżek o dobrej nawierzchni, rzeczki, jezioro, lasy, itp.
    Warto wrzucić maps.google.com i przejrzeć możliwe trasy. No i od Ciebie
    możesz tam przelecieć 'winklową' drogą z Marek przez rondka do
    Legionowa. Potem np. Legionowo - Zegrze - Wieliszew - Dębę - Chrcynno -
    Wola Smolana - Szadki - Wola Kiełpińska - Jachranka - Zegrze i w lewo do
    Marek, choć ja bym poleciał prosto i z Legionowa w lewo powrót winklami.

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 16. Data: 2010-11-17 07:27:09
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 2010-11-15 21:26, PawelK vel Pablo pisze:
    > A co do tematu, ja wczoraj explorowałem S8 :-)))

    Oj tam od razu udzielasz.
    Na S8 byłem, ale nie mogłem wtedy polecić - niby ślicznie, ale jakieś
    deski leżą, palety z marmurowymi elementami, no i dwóch strażników z
    pretensjami. Może teraz już czyściej.
    No nic, biere motonga i lecę załatwić coś na mieście. Nie wiem, jak
    przeżyję zimę - od stania w korkach i jeżdżenia za miejscem parkingowym
    dostaję deprechy...

    --
    Alf/red/

  • 17. Data: 2010-11-17 07:48:04
    Od: Nikanor <p...@g...com>

    On 17 Lis, 08:27, Alf/red/ <a...@u...waw.pl> wrote:
    > No nic, biere motonga i lec za atwi co na mie cie. Nie wiem, jak
    > prze yj zim - od stania w korkach i je d enia za miejscem parkingowym
    > dostaj deprechy...

    Recepta na zimę jest prosta: ciężkie ciuchy i lekki skuter. Chcesz to
    ci sprzedam Agility z zimowymi oponami. Zima się skraca do trzech-
    czterech najgorszych tygodni :)

    --
    Nikanor
    [SH300, DR350, Agility125 na wydaniu]

  • 18. Data: 2010-11-17 12:05:28
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 320 roku bieżącego, Nikanor zeznał(a) jak następuje:

    > Recepta na zimę jest prosta: ciężkie ciuchy i lekki skuter. Chcesz to
    > ci sprzedam Agility z zimowymi oponami. Zima się skraca do trzech-
    > czterech najgorszych tygodni :)

    Właśnie wyprowadziłem na spacer MM 150, niby jest do sprzedania bo mnie
    kregosłup od niego boli, ale lepsze to niz kory.

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 19. Data: 2010-11-21 21:11:36
    Od: falco <m...@w...pl>

> [...]
    > zajęć podzielić się wiedzą gdzie,dokąd i którędy jezdzicie "wokół komina" w

    dzisiaj dodałem i polecam małą pętlę (ok. 170 km) wokół Legionowa,
    Twierdza Modlin, asfalty przez okoliczne wioski, co ich nazw nie
    spamiętałem, powrót przez Serock do K-J.

    Mało, to składnie brzmi, ale jazda była fajna... ;)

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 20. Data: 2010-11-21 22:46:48
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 325 roku bieżącego, falco zeznał(a) jak następuje:

    Hardkor, 6 stopni dziś było.