  • 11. Data: 2012-01-31 13:18:04
    Temat: Re: Fachowe wyciąganie zakopanego samochodu...
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On Jan 31, 11:21 am, Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote:

    > No też właśnie te elementy mi do octavii pasują. Możliwe że jakiś SAM :)
    > Ale trzeba zaczekać na kogoś kto interesuje się eksportowymi wersjami vw ;)
    >
    > --
    > Części do A6 C4 sprzedamhttp://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid
    =399697
    > Pozdrawiam
    > Lewis

    Amarok, Saveiro przed liftingiem ;)

    Pozdrawiam !

    PS:
    Jak wół Saveiro:
    http://www.detudo.org/tuning/saveiro-rebaixada-tunin
    g/

  • 12. Data: 2012-01-31 13:45:12
    Od: marsel <marcin@pl>

    > Amarok, Saveiro przed liftingiem ;)

> [...]

    Taki El Camino dla ludu. ;)

  • 13. Data: 2012-01-31 15:36:45
    Temat: Re: [Piątkowo] Fachowe wyciąganie zakopanego samochodu...
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > Słów brak - głupie kasztany.

    To nie kasztany. To brudasy. Aczkolwiek na początku słychać głosy po
    niemiecku ale to jacyś przypadkowi "patrzacze"

    Marek

  • 14. Data: 2012-01-31 17:49:53
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Słów brak - głupie kasztany.

    ktoś sobei jaja robił :)

  • 15. Data: 2012-01-31 21:58:16
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Tue, 31 Jan 2012 09:37:54 +0100, Wojciech Smagowicz [ZIWK] wrote:

    > Wprawdzie wtorek
    >
    > Auto zakopane w piasku, a w w śniegu należy tak samo się zachowywać...
> [...]

    Kiedyś dosłownie w ostatniej chwili powstrzymałem gościa który wyciągając
    kogoś z parkingu przypiął go sobie z tyłu do ucha za które trzyma zamek
    tylnej klapy...

    Bu mu się wkręcane ucho holownicze gdzieś zgubiło...

  • 16. Data: 2012-01-31 22:31:56
    Od: "KrisPolska" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Wprawdzie wtorek
    >
    > Auto zakopane w piasku, a w w śniegu należy tak samo się zachowywać...
> [...]

    w tym momencie znaczenie homo sapiens
    padlo u podstaw

  • 17. Data: 2012-01-31 22:43:10
    Od: "KrisPolska" <n...@w...pl>

    > Użytkownik "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" napisał w wiadomości grup
    >

    > Oj tam, stare i bylo, ale moze nie widziales - patrz jak sie to robi
    > fachowo i po amerykansku
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=FDjmylmXxew
    >
    > I sie nie dziwie ze oni pickupy kupuja - tam przynajmniej hak jest solidny
    > :-)

    wlasnie to co Ty zapodales jest starsze :)

  • 18. Data: 2012-02-01 00:25:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 31 Jan 2012 22:43:10 +0100, KrisPolska napisał(a):

    > wlasnie to co Ty zapodales jest starsze :)

    No tak - dwuznacznie napisalem. O swoim pisalem - wiem ze stare.

    Ale za to jakie widowiskowe :-)

    J.

  • 19. Data: 2012-02-01 08:32:07
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Autentyczne. Blondynka zadzwoniła po koleżankę (też blondynkę) żeby
    przyjechała odholować zepsute auto.
    Wszystko w najlepszym porządeczku, pojazdy połączone jak należy i.........
    obie wsiadły do pierwszego pojazdu. Ujechały tak jakieś 30metrów do
    pierwszego zakrętu a następnie pojazd holowany ściągną piękne panie do rowu.

    Marek

  • 20. Data: 2012-02-01 08:33:00
    Od: Michał sirapacz Gut <m...@s...pl>

    W dniu 2012-01-31 10:52, Pa_blo pisze:

    > Gdyby na filmie byl francuz, to glowe bym dal, ze to Michal...

    tamci z filmu to zwykłe tepaki, michal to zwykly trol