  • 1. Data: 2011-03-16 21:46:55
    Temat: Fabia 1 - przednie drzwi
    Od: "Agent" <w...@o...pl>

    ?Witam,
    Potrzebuję przednie drzwi do Fabi 1 - hatchback. Czy są one zamienne od
    wersji kombi i sedan?
    Dzięki.

  • 2. Data: 2011-03-17 07:08:29
    Temat: Re: Fabia 1 - przednie drzwi
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Agent" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    > ?Witam,
    > Potrzebuję przednie drzwi do Fabi 1 - hatchback. Czy są one zamienne od
    > wersji kombi i sedan?
    > Dzięki.

    Jeszcze jedno. Czy jest spora szansa że jak kupię drzwi tego samego koloru
    to będą pasowały odcieniem (zakładam że oba nie malowane a przynajmniej wiem
    że jedne napewno :) Chodzi mi raczej o to czy w fabryce zmienia się odcień
    danego koloru czy nie.

  • 3. Data: 2011-03-17 08:29:42
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-03-17, Agent <w...@o...ue> wrote:

> [...]
    > że jedne napewno :) Chodzi mi raczej o to czy w fabryce zmienia się odcień

    Odcień się zmienia pod wpływem UV, tak więc raczej różnicę będzie widać.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 4. Data: 2011-03-17 11:21:46
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Odcień się zmienia pod wpływem UV, tak więc raczej różnicę będzie widać.

    Niekoniecznie, pewnie zalezy od lakieru. W swojej hondzi wymienilem i
    nikt nie byl w stanie zauwazyc roznicy, lakier metalic czerwony.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 5. Data: 2011-03-17 11:39:45
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-03-17, Pawel "O'Pajak" <o...@g...pl> wrote:

    > Niekoniecznie, pewnie zalezy od lakieru. W swojej hondzi wymienilem i
    > nikt nie byl w stanie zauwazyc roznicy, lakier metalic czerwony.

    Raczej zależy. I od lakieru i od wieku.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 6. Data: 2011-03-17 11:57:57
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> napisał w
    wiadomości news:slrnio3e33.cpq.krzysiek.kielczewski@krzyk.sail-
    ho.pl...

    > Odcień się zmienia pod wpływem UV, tak więc raczej różnicę będzie widać.

    Ja widzę że lakiery metalik są znacznie mniej podatne na zmiany wraz z
    wiekiem. Poza tym lakiernik też da tylko jakies przybliżenie lepsze lub
    gorsze. No ale widzę że efekt musze sprawdzić samemu.