    From: Seba <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: FZS 600 - crashpady/mocowanie
    Date: Wed, 5 May 2010 09:07:31 +0200

    Dnia Tue, 4 May 2010 20:17:01 +0200, Ivam napisał(a):

    > Swoja droga - po co Ci tam crashpad, jesli masz gmole?

    Prezent. A że gmole mam mikrej postury, to do głowy wpadł mi szatański
    pomysł domontowania tychże crashpadów do istniejącej konfiguracji.

    > Ta mocno objetosciowa mam (tam jest tylko info, ze jak widac uszkodzenia to
    > wymienic), a tej z tcatem nie mam. Sprawdz czy jest tam cokolwiek o
    > wodzikach, jak mozesz.

    Ok, zerknę wieczorem.

    > Tez sie zdziwilem. U mnie bylo glosne walniecie, teraz jest klikniecie. Nie
    > wiem od czego to zalezy, ale czasem przy odpowiednich obrotach uda mi sie
    > zmienic z 1 na 2 zupelnie bez odglosu. Przy bardzo duzej predkosci slychac
    > walniecie, ale porownujac z tym co bylo to niebo, a ziemia. Nie wiem ile
    > halasu Twoj fazer robi, ale wszystkie, ktore ogladaly robily zblizona ilosc
    > halasu.

    Przy niskich obrotach i umiejętnej zmianie jest cicho - uderzenia prawie
    nie słychać. Przy mocno wyższych prędkościach obrotowych hałas jest już
    irytujący - nieważne jakbym się przykładał do tej zmiany, to zawsze
    huknie.
    Oczywiście o jakimkolwiek wypadającym biegu mowy nie ma - wszyscy
    twierdzą że TTTM i tyle.

    > Sprawa na 2 godziny roboty, jak juz masz wszystkie czesci. Jak masz jakies
    > stare opony samochodowe to mozesz nawet maszyne na bok polozyc i bedzie
    > wygodniej (grawitacja nie bedzie chciala Ci przestawic wodzikow, kiedy
    > bedziesz pamietnik wsadzal i wyciagal). W ogole jak bedziesz mial robic to
    > skrobnij na priva to Ci powiem co w jakiej kolejnosci, zeby sie nie narobic.

    Dzięki.
    Jak się już na ten manewr zdecyduję, to jednak oddam moto w bardziej
    technicznie uzdolnione ręce aniżeli moje własne.

    > A co do pln, to razem z uszczelka wyjdzie Ci ze 200-250zl. Mnie wyszlo 2
    > razy wiecej, bo mialem walek zmiany biegow do wymiany (ten z wieloklinem
    > nacietym).

    Czyli cenowo to nie zabija, a komfort jazdy po mieście znacząco rośnie.

    > Na 100% jesli nie wyskakuje to nie idziesz w wieksze wymiany, tylko wodzik.

    Dzisiaj będę na zakupach w serwisie to podpytam jak oni to widza.

    Trzymaj się.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.