eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleFZS 600 - crashpady/mocowanie › Re: FZS 600 - crashpady/mocowanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!lub
    lin.pl!uw.edu.pl!newsgate.cistron.nl!newsgate.news.xs4all.nl!news2.euro.net!fee
    der.news-service.com!tudelft.nl!txtfeed1.tudelft.nl!feeder3.cambriumusenet.nl!f
    eed.tweaknews.nl!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!novia!nx02.
    iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neo
    strada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    References: <1jptuywfq5iie$.h7w918fri3mh.dlg@40tude.net>
    <1...@4...net>
    <4be048ea$0$19174$65785112@news.neostrada.pl>
    <38wza5ld6ekc.17l9gujuffape$.dlg@40tude.net>
    In-Reply-To: <38wza5ld6ekc.17l9gujuffape$.dlg@40tude.net>
    Subject: Re: FZS 600 - crashpady/mocowanie
    Date: Tue, 4 May 2010 20:17:01 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    Lines: 77
    Message-ID: <4be0649e$0$19173$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.20.142.203
    X-Trace: 1272997022 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 19173 83.20.142.203:52954
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:621947
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Seba" <s...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:38wza5ld6ekc.17l9gujuffape$.dlg@40tude.
    net...
    > do FZS`a. Organoleptycznie też wyszło, iż jedno i drugie mocowanie
    > wydaje się optymalne do takich zastosowań.

    Tak na logike wypadaloby - silnik mocowany jest w tym miejscu, do tego jest
    tam poprzeczka (od uchwytu silnika), wiec powinno byc nie do zniszczenia.
    Ale reki nie dam obciac;)

    Swoja droga - po co Ci tam crashpad, jesli masz gmole?

    > Serwisówki wszytskie masz? Jakby co, to służę tym co mam ja - skrobnij
    > mi tylko na priv (swego czasu ściągnąłem jedną czy dwie - jedna mocno
    > objętościowa, druga to praca łączna z Thundercatem).

    Ta mocno objetosciowa mam (tam jest tylko info, ze jak widac uszkodzenia to
    wymienic), a tej z tcatem nie mam. Sprawdz czy jest tam cokolwiek o
    wodzikach, jak mozesz.

    > A tak BTW, to zaciekawiłeś mnie tym wyeliminowaniem tego 'jebudubu'
    > pomiędzy przejściem z I na II bieg.

    Tez sie zdziwilem. U mnie bylo glosne walniecie, teraz jest klikniecie. Nie
    wiem od czego to zalezy, ale czasem przy odpowiednich obrotach uda mi sie
    zmienic z 1 na 2 zupelnie bez odglosu. Przy bardzo duzej predkosci slychac
    walniecie, ale porownujac z tym co bylo to niebo, a ziemia. Nie wiem ile
    halasu Twoj fazer robi, ale wszystkie, ktore ogladaly robily zblizona ilosc
    halasu.

    > Poważnie się zastanowiłem, czy nie
    > zainwestować tych kilka pln, żeby wyeliminować tą jakże upierdliwą
    > (estetycznie, słuchowo) przypadłość.

    Sprawa na 2 godziny roboty, jak juz masz wszystkie czesci. Jak masz jakies
    stare opony samochodowe to mozesz nawet maszyne na bok polozyc i bedzie
    wygodniej (grawitacja nie bedzie chciala Ci przestawic wodzikow, kiedy
    bedziesz pamietnik wsadzal i wyciagal). W ogole jak bedziesz mial robic to
    skrobnij na priva to Ci powiem co w jakiej kolejnosci, zeby sie nie narobic.

    A co do pln, to razem z uszczelka wyjdzie Ci ze 200-250zl. Mnie wyszlo 2
    razy wiecej, bo mialem walek zmiany biegow do wymiany (ten z wieloklinem
    nacietym). Powod? Podczas wyskakiwania 2'ki, pamietnik obracal sie w druga
    strona niz powinien, a dzwignia zmiany biegow ciagle byla w polozeniu "w
    gore" (nie zdazalem puscic nogi). Tym sposobem bolec pamietnika uderzal o
    uchwyt sprezyny walka zmiany biegow. O ten:

    http://img504.imageshack.us/img504/5055/beztytuu2x.j
    pg

    Tak sie nauderzal, ze az sie zlamal.

    > Nie wiem tylko do końca, czy taka
    > zwykła wymiana wodzika złatwi mi do końca sprawę (skrzynia do tej pory
    > działa nad wyraz standardowo - niec nie wypada, ani nie haczy) - a nie
    > chiałbym iśc w większe wymiany.

    Na 100% jesli nie wyskakuje to nie idziesz w wieksze wymiany, tylko wodzik.
    Nie chce mi sie teraz szukac, ale na jakims amerykanskim forum FZR'a
    znalazlem prawie wszystkie potrzebne mi informacje. Wychodzi na to, ze
    wczesna zmiana wodzika (zanim sprzegla klowe na zebatce zdaza sie zuzyc)
    powoduje spore oszczednosci. Kolesie pisza, ze potrzeba ze 2 - 4 wodziki
    zajechac zanim sprzeglo klowe sie posypie. Chyba, ze wodzik krzywy, bieg od
    czasu do czasu wyskoczy i dalej sie jezdzi, az sie nie zajezdzi na amen;).

    Sprawa w ogole o tyle ciekawa, ze zeby w fazerku wyciagnac skrzynie biegow
    trzeba zdjac cylindry (pod nimi sa 2 sruby), wiec u mnie wymiana wodzika
    zaoszczedzila spooooooro roboty.

    Nie wiem czy widziales moje wodziki? Teraz do galerii dodalem zdjecie
    znalezione w sieci - koles wlasnie jezdzil, az nie zajezdzil 2'go biegu
    (ostatnie zdjecie)

    http://picasaweb.google.pl/filip.zielazny/Wodziki#

    --
    pzdr:
    Ivam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 05.05.10 07:07 Seba
  • 05.05.10 17:01 Ivam
  • 05.05.10 17:38 Seba

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: