-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!lub
lin.pl!uw.edu.pl!newsgate.cistron.nl!newsgate.news.xs4all.nl!news2.euro.net!fee
der.news-service.com!tudelft.nl!txtfeed1.tudelft.nl!feeder3.cambriumusenet.nl!f
eed.tweaknews.nl!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!novia!nx02.
iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neo
strada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
References: <1jptuywfq5iie$.h7w918fri3mh.dlg@40tude.net>
<1...@4...net>
<4be048ea$0$19174$65785112@news.neostrada.pl>
<38wza5ld6ekc.17l9gujuffape$.dlg@40tude.net>
In-Reply-To: <38wza5ld6ekc.17l9gujuffape$.dlg@40tude.net>
Subject: Re: FZS 600 - crashpady/mocowanie
Date: Tue, 4 May 2010 20:17:01 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
Lines: 77
Message-ID: <4be0649e$0$19173$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.20.142.203
X-Trace: 1272997022 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 19173 83.20.142.203:52954
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:621947
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Seba" <s...@g...pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:38wza5ld6ekc.17l9gujuffape$.dlg@40tude.
net...
> do FZS`a. Organoleptycznie też wyszło, iż jedno i drugie mocowanie
> wydaje się optymalne do takich zastosowań.
Tak na logike wypadaloby - silnik mocowany jest w tym miejscu, do tego jest
tam poprzeczka (od uchwytu silnika), wiec powinno byc nie do zniszczenia.
Ale reki nie dam obciac;)
Swoja droga - po co Ci tam crashpad, jesli masz gmole?
> Serwisówki wszytskie masz? Jakby co, to służę tym co mam ja - skrobnij
> mi tylko na priv (swego czasu ściągnąłem jedną czy dwie - jedna mocno
> objętościowa, druga to praca łączna z Thundercatem).
Ta mocno objetosciowa mam (tam jest tylko info, ze jak widac uszkodzenia to
wymienic), a tej z tcatem nie mam. Sprawdz czy jest tam cokolwiek o
wodzikach, jak mozesz.
> A tak BTW, to zaciekawiłeś mnie tym wyeliminowaniem tego 'jebudubu'
> pomiędzy przejściem z I na II bieg.
Tez sie zdziwilem. U mnie bylo glosne walniecie, teraz jest klikniecie. Nie
wiem od czego to zalezy, ale czasem przy odpowiednich obrotach uda mi sie
zmienic z 1 na 2 zupelnie bez odglosu. Przy bardzo duzej predkosci slychac
walniecie, ale porownujac z tym co bylo to niebo, a ziemia. Nie wiem ile
halasu Twoj fazer robi, ale wszystkie, ktore ogladaly robily zblizona ilosc
halasu.
> Poważnie się zastanowiłem, czy nie
> zainwestować tych kilka pln, żeby wyeliminować tą jakże upierdliwą
> (estetycznie, słuchowo) przypadłość.
Sprawa na 2 godziny roboty, jak juz masz wszystkie czesci. Jak masz jakies
stare opony samochodowe to mozesz nawet maszyne na bok polozyc i bedzie
wygodniej (grawitacja nie bedzie chciala Ci przestawic wodzikow, kiedy
bedziesz pamietnik wsadzal i wyciagal). W ogole jak bedziesz mial robic to
skrobnij na priva to Ci powiem co w jakiej kolejnosci, zeby sie nie narobic.
A co do pln, to razem z uszczelka wyjdzie Ci ze 200-250zl. Mnie wyszlo 2
razy wiecej, bo mialem walek zmiany biegow do wymiany (ten z wieloklinem
nacietym). Powod? Podczas wyskakiwania 2'ki, pamietnik obracal sie w druga
strona niz powinien, a dzwignia zmiany biegow ciagle byla w polozeniu "w
gore" (nie zdazalem puscic nogi). Tym sposobem bolec pamietnika uderzal o
uchwyt sprezyny walka zmiany biegow. O ten:
http://img504.imageshack.us/img504/5055/beztytuu2x.j
pg
Tak sie nauderzal, ze az sie zlamal.
> Nie wiem tylko do końca, czy taka
> zwykła wymiana wodzika złatwi mi do końca sprawę (skrzynia do tej pory
> działa nad wyraz standardowo - niec nie wypada, ani nie haczy) - a nie
> chiałbym iśc w większe wymiany.
Na 100% jesli nie wyskakuje to nie idziesz w wieksze wymiany, tylko wodzik.
Nie chce mi sie teraz szukac, ale na jakims amerykanskim forum FZR'a
znalazlem prawie wszystkie potrzebne mi informacje. Wychodzi na to, ze
wczesna zmiana wodzika (zanim sprzegla klowe na zebatce zdaza sie zuzyc)
powoduje spore oszczednosci. Kolesie pisza, ze potrzeba ze 2 - 4 wodziki
zajechac zanim sprzeglo klowe sie posypie. Chyba, ze wodzik krzywy, bieg od
czasu do czasu wyskoczy i dalej sie jezdzi, az sie nie zajezdzi na amen;).
Sprawa w ogole o tyle ciekawa, ze zeby w fazerku wyciagnac skrzynie biegow
trzeba zdjac cylindry (pod nimi sa 2 sruby), wiec u mnie wymiana wodzika
zaoszczedzila spooooooro roboty.
Nie wiem czy widziales moje wodziki? Teraz do galerii dodalem zdjecie
znalezione w sieci - koles wlasnie jezdzil, az nie zajezdzil 2'go biegu
(ostatnie zdjecie)
http://picasaweb.google.pl/filip.zielazny/Wodziki#
--
pzdr:
Ivam
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2025-01-29 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2025-01-29 Białystok => UX Designer <=
- 2025-01-29 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-29 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2025-01-29 Zdalny podpis
- 2025-01-29 Nazbyt "muzyczne" słuchawki
- 2025-01-29 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-01-29 Prawo jak je [nie]rząd rozumie.
- 2025-01-29 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-29 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-29 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-28 Ściąganie hasła frezem
- 2025-01-28 Rok 1973
- 2025-01-28 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2025-01-28 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=