    From: Seba <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: FZS 600 - crashpady/mocowanie
    Date: Tue, 4 May 2010 18:36:56 +0200

    Dnia Tue, 4 May 2010 18:18:49 +0200, Ivam napisał(a):

    > A moge spytac skad wiesz? Gdzie wyguglales?

    ASO Yamahy + googiel (mam nadzieję, że na kompie wpracy ostała się
    hitoria - jeżeli będzie Ci to pomocne/potrzebne) + weryfikacja
    większości dostępnych, markowych rozwiązań w temacie gmoli i crashpadów
    do FZS`a. Organoleptycznie też wyszło, iż jedno i drugie mocowanie
    wydaje się optymalne do takich zastosowań.

    > Bo moze jest tam tez informacja
    > o dopuszczalnym odchyleniu od prostopadlosci powierzchni roboczych wodzkia
    > wzgledem osi przesuwu? Znalazlem tylko informacje od jakiejs hondy i
    > podawaly max. 4*. Moze yamaha przewiduje inaczej?

    Oj, w tym Ci nie pomogę.
    Serwisówki wszytskie masz? Jakby co, to służę tym co mam ja - skrobnij
    mi tylko na priv (swego czasu ściągnąłem jedną czy dwie - jedna mocno
    objętościowa, druga to praca łączna z Thundercatem).

    A tak BTW, to zaciekawiłeś mnie tym wyeliminowaniem tego 'jebudubu'
    pomiędzy przejściem z I na II bieg. Poważnie się zastanowiłem, czy nie
    zainwestować tych kilka pln, żeby wyeliminować tą jakże upierdliwą
    (estetycznie, słuchowo) przypadłość. Nie wiem tylko do końca, czy taka
    zwykła wymiana wodzika złatwi mi do końca sprawę (skrzynia do tej pory
    działa nad wyraz standardowo - niec nie wypada, ani nie haczy) - a nie
    chiałbym iśc w większe wymiany.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.