-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Seba <s...@g...pl>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: FZS 600 - crashpady/mocowanie
Date: Tue, 4 May 2010 18:36:56 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 37
Message-ID: <38wza5ld6ekc.17l9gujuffape$.dlg@40tude.net>
References: <1jptuywfq5iie$.h7w918fri3mh.dlg@40tude.net>
<1...@4...net>
<4be048ea$0$19174$65785112@news.neostrada.pl>
Reply-To: s...@g...pl
NNTP-Posting-Host: host-87-99-52-65.lanet.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1272991017 14159 87.99.52.65 (4 May 2010 16:36:57 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 4 May 2010 16:36:57 +0000 (UTC)
X-User: sebsob
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:621944
[ ukryj nagłówki ]Dnia Tue, 4 May 2010 18:18:49 +0200, Ivam napisał(a):
>> jedno i drugie mocowanie spełnia w FZS-ie wymogi wytrzymałościowe jeżeli
>> chodzi o crashpady/gmole.
>
> A moge spytac skad wiesz? Gdzie wyguglales?
ASO Yamahy + googiel (mam nadzieję, że na kompie wpracy ostała się
hitoria - jeżeli będzie Ci to pomocne/potrzebne) + weryfikacja
większości dostępnych, markowych rozwiązań w temacie gmoli i crashpadów
do FZS`a. Organoleptycznie też wyszło, iż jedno i drugie mocowanie
wydaje się optymalne do takich zastosowań.
> Bo moze jest tam tez informacja
> o dopuszczalnym odchyleniu od prostopadlosci powierzchni roboczych wodzkia
> wzgledem osi przesuwu? Znalazlem tylko informacje od jakiejs hondy i
> podawaly max. 4*. Moze yamaha przewiduje inaczej?
Oj, w tym Ci nie pomogę.
Serwisówki wszytskie masz? Jakby co, to służę tym co mam ja - skrobnij
mi tylko na priv (swego czasu ściągnąłem jedną czy dwie - jedna mocno
objętościowa, druga to praca łączna z Thundercatem).
A tak BTW, to zaciekawiłeś mnie tym wyeliminowaniem tego 'jebudubu'
pomiędzy przejściem z I na II bieg. Poważnie się zastanowiłem, czy nie
zainwestować tych kilka pln, żeby wyeliminować tą jakże upierdliwą
(estetycznie, słuchowo) przypadłość. Nie wiem tylko do końca, czy taka
zwykła wymiana wodzika złatwi mi do końca sprawę (skrzynia do tej pory
działa nad wyraz standardowo - niec nie wypada, ani nie haczy) - a nie
chiałbym iśc w większe wymiany.
--
Pozdrawiam,
Sebastian S.
FZS 600
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
- Re: Kluby MC, barwy i ustalenia - pare wyjasnien (bardzo dlugie) -- total offtopic
- Covid Covidem, ale co z Różańskowiskiem?
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-10-03 Blokowanie informacji - test
- 2024-10-02 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-10-02 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-02 Gdynia => Data Scientist <=
- 2024-10-02 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP HANA Developer (Middle) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP S/4HANA FI/CO Senior Consultant <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior SAP HANA Developers <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-01 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-10-02 GODZINA ZERO #48 - KRZYSZTOF STANOWSKI I ZBIGNIEW KAPIŃSKI PREZES IZBY KARNEJ SĄDU NAJWYŻSZEGO