  • Data: 2009-02-01 11:23:21
    Temat: Re: FZ6 S2 Leo Vince
    Od: "Mario123" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Seb75" <sab75@_NOSPAM_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:0584d0911d0fdc5426e94f0d6e2b788c$1@grupy.scigac
    z.pl...
    > Cze,
    >
    > założyłem leona do FZ6. Wszystko jest pięknie - gra i buczy, a nawet
    > bardziej buczy. Zamierzam sie nim wybrać w tym roku do Austrii i tu
    > pojawiająsie moje obawy. Leon jest całkiem głośny - nawet z
    > noisekillerami.
    > Zestaw składa sie z kocówek 1.wydechu 2. rura łączaca końcówki z drugim
    > łącznikiem 3. rura (idzie w pionie za silnikiem) łącząca z kolektorem
    > wydechowym oryginalnym.
    ***
    Witam
    Założyłem ten sam zestaw, wydech jest homologowany więc nie przekracza(nie
    powinien)
    normy hałasu(z dBkilerami). Z katalizatorem może będzie trochę ciszej, ale
    nie liczyłbym
    na zbyt wiele.
    Oryginalna rura z katalizatorem jest trochę inaczej wygięta niż rura leo,
    wiec nie da się jej
    w prosty sposób zastąpić. Można np. z oryginalnej rury wyciąć katalizator i
    wspawać w rurę
    leo(oczywiście najpierw wyciąć odcinek rury leo o dł. katalizatora :-))
    Mnie interesuje jeszcze kwestia niemania katalizatora vs ewentualny
    nadgorliwy diagnosta stacji
    kontroli pojazdów :-)

    Mariusz (Mario123)
    FZ6 Fazer S2 '07