  • 1. Data: 2014-01-15 14:23:32
    Temat: FX8350 ile ramu
    Od: robot <r...@v...pl>

    Ile maksymalnie ramu może obsłużyć ten procesor?
    Niestety producent nie zdecydował się na ujawnienie tego "szczegółu".

    --
    pozdro
    2x XEON E5-2650@2,4GHz 16C/32T|64GB RAM|2xGTX780|1xHD7850|ASUS Z9PE-D8WS

  • 2. Data: 2014-01-15 16:09:04
    Temat: Re: FX8350 ile ramu
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 15 Jan 2014 14:23:32 +0100, robot napisał(a):

    > Ile maksymalnie ramu może obsłużyć ten procesor?
    > Niestety producent nie zdecydował się na ujawnienie tego "szczegółu".

    Nie zdecydował się, gdyż maksymalna ilość obsługiwanej pamięci zależy od
    chipsetu płyty głównej.

    [ Szczęśliwy mężczyzna, to taki, który więcej zarabia, niż jego żona jest ]
    [ w stanie wydać. Szczęśliwa kobieta, to taka, która takiego znajdzie. ]
    [ (Mario Adorf) ]

  • 3. Data: 2014-01-15 16:39:36
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2014-01-15 14:23, robot pisze:
    > Ile maksymalnie ramu może obsłużyć ten procesor?
    > Niestety producent nie zdecydował się na ujawnienie tego "szczegółu".

    1TB.

    miab

  • 4. Data: 2014-01-15 17:09:04
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 15 Jan 2014 16:39:36 +0100, miab napisał(a):

    > 1TB.

    Źródło?

    [ Na tym świecie nikt nie może być neutralny. Możesz jedynie wybrać sobie ]
    [ kłopoty, w które chcesz się wpakować. (Murgen, Glen Cook "Ponure Lata") ]

  • 5. Data: 2014-01-15 21:15:32
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 15 Jan 2014 14:23:32 +0100, robot napisał(a):

    > Ile maksymalnie ramu może obsłużyć ten procesor?
    > Niestety producent nie zdecydował się na ujawnienie tego "szczegółu".

    Zależy od liczby slotów na płycie głównej. Na pewno 64 giga obsłuży.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 6. Data: 2014-01-16 00:01:15
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 1/15/2014 1:23 PM, robot wrote:
    > Ile maksymalnie ramu może obsłużyć ten procesor?
    > Niestety producent nie zdecydował się na ujawnienie tego "szczegółu".

    RAM to raczej w plyte glowna wkladasz:
    http://www.asrock.com/mb/AMD/990FX%20Extreme3/?cat=S
    pecifications
    Cos wspominales o tej?

  • 7. Data: 2014-01-16 08:07:51
    Od: robot <r...@v...pl>

    W dniu 2014-01-16 00:01, 2late pisze:

    > RAM to raczej w plyte glowna wkladasz:
    > http://www.asrock.com/mb/AMD/990FX%20Extreme3/?cat=S
    pecifications
    > Cos wspominales o tej?

    Tak, wspomniałem.
    W Intelu ilość obsługiwanego ramu zależy też od procesora. Może w AMD jest inaczej.
    Nie znam się.
    A, coś mi się przypomina, że w intelach kontroler pamięci jest w procesorze.
    Chociaż jestem prawie pewien, że maksymalna ilość ramu jest też ograniczana przez
    procesor bez względu na producenta.

  • 8. Data: 2014-01-16 08:51:24
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2014-01-16 08:07, robot napisał/a:
    > A, coś mi się przypomina, że w intelach kontroler pamięci jest w
    > procesorze.

    W AMD od bardzo dawna też. I coś mi się wydaje, że wcześniej niż w
    Intelu został przeniesiony do procesora.

    --
    Czarek

  • 9. Data: 2014-01-16 09:15:22
    Od: robot <r...@v...pl>

    W dniu 2014-01-16 08:51, Czarek pisze:

    > W AMD od bardzo dawna też. I coś mi się wydaje, że wcześniej niż w Intelu został
    przeniesiony do procesora.

    A możliwe. Moim zdaniem, tym bardziej maksymalna ilość ramu zależy też od procesora.

  • 10. Data: 2014-01-16 09:25:06
    Od: robot <r...@v...pl>

    W dniu 2014-01-15 14:23, robot pisze:
    > Ile maksymalnie ramu może obsłużyć ten procesor?
    > Niestety producent nie zdecydował się na ujawnienie tego "szczegółu".

    Na razie znalazłem, że maksymalnie 32GB. Czyli zależy od procesora.

    Źródło:

    http://www.extrahardware.com/article/amd-a10-6800k-c
    pu-tests-better-core-i3-3220-and-fx-4300