  • 11. Data: 2009-02-05 14:56:47
    Temat: Re: FTP dla grupy pl.misc.elektronika (było: Zgaduj Zgadula!...)
    Od: Adam Jurkiewicz <imie.nazwisko@p.......k.pl>

    f.. ftp://alpropme:P...@t...pl/

    --
    Adam Jurkiewicz
    www: http://www.protronik.pl/

  • 12. Data: 2009-02-05 15:54:52
    Od: "Dus" <d...@p...pl>

    Użytkownik "Adam Jurkiewicz" <imie.nazwisko@p.......k.pl> napisał w
    wiadomości news:gmeund$ukv$1@polsl.pl...

    > f.. ftp://alpropme:P...@t...pl/
    >
    > --
    > Adam Jurkiewicz
    > www: http://www.protronik.pl/

    Dzięki.
    -
    Dus

  • 13. Data: 2009-02-05 17:54:20
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    Dnia 5.02.09 (czwartek), 'Piotr Curious Gluszenia Slawinski' napisał(a):

    > poza tym mysle ze fotki skompresowane, rozmiarow do 50kb (schematy, etc), sa
    > calkiem ok. i po uprzednim oznaczeniu nikt na takowe nie bedzie narzekal,
    > nawet modemiarze.

    Myślę, że "modemiarze" to - wbrew pozorom - mogą być z tego zadowoleni.
    Kiedyś sam wydzwaniałem i pamiętam, że wkurzało czytanie ciekawego wątku w
    którym nagle ktoś wrzuca linki do schematu który jest przez następne
    kilkanaście postów omawiany i modyfikowany. Trzeba było łączyć się ponownie
    by odwiedzić linki, a tak - za jednym zamachem pobrane by były i schematy.

    Ale też jestem tego przeciwnikiem - jak się okazuje, niewiele osób potrafi
    poprawnie zapisać plik graficzny. I tu jest pies pogrzebany.

    Poza tym - jeśli chodzi o proste schematy to można zawsze wrzucić je w
    postaci tekstu, są darmowe edytory do rysowania schematów w postaci ASCII.

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 14. Data: 2009-02-05 20:37:52
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Sylwester Łazar pisze:

    > W roku Pańskim 2005 założyłem ftp dla nas.
    [...]
    > Dane do ftp:
    > ftp://tonet.pl/
    > user: alpropme
    > hasło: PME2005

    A nie możesz zmienić na logowanie anonimowe (jak większość publicznie
    dostępnych serwerów ftp)? Specjalny login czy hasło zawsze można
    zapomnieć, a logowanie anonimowe uprości sprawę. Przecież dużego ruchu
    na tym serwerze i tak nie będzie.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 15. Data: 2009-02-06 08:53:41
    Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@m...ip.tpnet.pl>

    Włodzimierz Wojtiuk wrote:

    > No to i ja (najbardziej napyskowałem poprzednio), grupa (inne grupy też)
    > ma pomagać ludziom w sytuacjach awaryjnych, mielismy tu już pytania wprost
    > z afrykańskiego buszu.
    > W świetle funkcji "pomocowej" jakiekolwiek załączniki uwazam za
    > niedopuszczalne.
    > Dodatkowo pojawiajaca się plaga nieprawidłowego cytowania pozwala
    > przypuszczać, że zezwolenie na załączniki skończy się tragicznie.

    hm, to tez zalezy od zasad tej pomocy, tzn. jesli jest nagla sytuacja a ten
    komu pomagamy ma 'cywilizowane' lacze to z zalaczonych schematow od razu
    sie ucieszy (nie bedzie musial pokonywac zadnych firewalli, odpalac
    dodatkowych przegladarek, itd)

    identycznie w druga strone, w sytuacji awaryjnej szybka fotka obwodu
    zrobiona np. aparatem z komorki moze byc wyslana przez samego
    zainteresowanego, 50kb-100kb fotka nawet przez gprs 9600 przejdzie w max 5
    minut , co odpowiada 'czasowi' reakcji grupy w ogole .

    co do opcji osoby siedzacej na modemie, to j/w zasad - obowiazek oznaczania
    binarek, regula ze jesli cos ma wiecej niz 50kb to myslec 10x razy i lepiej
    spytac przed wyslaniem, a juz obowiazkowo oznaczyc rozmiar w naglowku,
    trzymanie sie jednolitych oznaczen postow z binarkami.

    co do ludzi ktorzy nie umieja odpowiadac na posty itd. - z racji mojego
    krotkiego stazu tutaj pozwole sobie zdac pytanie - jest tu jakis moderator?
    czy jest opcja wprowadzenia automatycznej moderacji ? (wywalanie
    powtarzajacych sie zalacznikow , usuwanie postow ktore maja zalacznik a nie
    sa oznaczone w ustandaryzowany sposob?)

  • 16. Data: 2009-02-06 10:32:40
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr Curious Gluszenia Slawinski" <c...@m...ip.tpnet.pl>
    napisał w wiadomości news:gmgtqa$jot$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    (ciap)
    > co do ludzi ktorzy nie umieja odpowiadac na posty itd. - z racji mojego
    > krotkiego stazu tutaj pozwole sobie zdac pytanie - jest tu jakis
    moderator?

    Wiem tylko o jednej czy dwóch moderowanych grupach w hierarchii pl,
    pozostałe są niemoderowane (jako i ta).

    > czy jest opcja wprowadzenia automatycznej moderacji ? (wywalanie
    > powtarzajacych sie zalacznikow , usuwanie postow ktore maja zalacznik a
    nie
    > sa oznaczone w ustandaryzowany sposob?)

    Nie wiem, znana jest mi jedynie opcja filtrowania po stronie klienta, nie
    korzystam.

    Włodek

  • 17. Data: 2009-02-06 14:50:41
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

> [...]
    > czy jest opcja wprowadzenia automatycznej moderacji ? (wywalanie
    > powtarzajacych sie zalacznikow , usuwanie postow ktore maja zalacznik a nie

    Zasady korzystania z serwerów news są jasno określone - Nie wolno
    wysyłać binarek:
    Jeśli komuś dziwnym trafem się uda, to boty wycinają takie
    wiadomości.
    Chcesz robić rewolucję? Uważasz, że masz rację? Pisz na
    pl.news.admin. Ale argumenty przeciw binarkom już poznałeś.

    > z racji mojego
    > krotkiego stazu tutaj pozwole sobie zdac pytanie - jest tu
    > jakis moderator?

    Z racji Twojego krótkiego stażu na grupach dyskusyjnych pozwolę
    sobie zamieścić link do netykiety i zasad pisania na grupy
    dyskusyjne :-)
    http://www.pnj.pl/Netykieta.htm

    http://groups.google.pl/group/pl.news.nowe-grupy/bro
    wse_thread/thread/1f29fca7c0973a04?hl=pl#

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE

  • 18. Data: 2009-02-06 16:48:36
    Od: Mario <l...@p...onet.pl>

    Piotr Curious Gluszenia Slawinski pisze:

> [...]
    > czy jest opcja wprowadzenia automatycznej moderacji ? (wywalanie
    > powtarzajacych sie zalacznikow , usuwanie postow ktore maja zalacznik a nie

    Ale co to da? Pojawią się tysiące dobrze otagowanych reklam uroczych
    wakacji oraz środków na powiększanie penisów. Każda z załącznikami o
    przepisowym rozmiarze np kilka - kilkadziesiąt zdjęć po 5kB. Póki co
    newsy nie są atrakcyjne do spamowania służą jedynie do karmienia
    harvesterów.

    MD

  • 19. Data: 2009-02-06 20:27:52
    Temat: Re: FTP dla grupy pl.misc.elektronika
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@m...ip.tpnet.pl> wrote:

    > [binarka(rozmiar)] . 'standard' oznaczen mysle powinien byc
    > przedyskutowany, bo zgaduje ze czesc ludzi bedzie chciala filtrowac takie
    > wiadomosci i zyczylaby sobie jakichs stabilnych zasad, po zlamaniu ktorych
    > mozna bedzie spokojnie wygenerowac pare megabajtow obelg ;)

    My to my - ale na pl.news.admin nie przejdzie.

    --
    http://www.extreme-photo.pl/

  • 20. Data: 2009-02-07 20:30:09
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    Piotr Curious Gluszenia Slawinski wrote:
    > hmm, tez dodam swoje 3 grosze.
    > mysle ze z okazji wkroczenia dumnie w 21 wiek i coraz mniej licznego grona
    > modemiarzy i uzytkownikow gprs'ow, mozna troche poluzowac zasady,
    > poprzedzajac to oczywiscie paroma megabajtami dyskusji ;)
    >
    > aby uchronic uzytkownikow gprs od placenia za sciaganie megabajtowych fotek
    > sprzetu w stylu 'jaki to moze byc tranzystor' i fota na 3 mega ;) mysle ze
    > posty zawierajace binarki powinny obowiazkowo byc oznaczone
    > [binarka(rozmiar)] . 'standard' oznaczen mysle powinien byc

    Nie. Dlaczego? Bo nie ma gwarancji stosowania sie do standardu.
    Ot, uparty sie trafil ;-) przeciez nawet ftpa dostalismy w tym watku!

    > poza tym mysle ze fotki skompresowane, rozmiarow do 50kb (schematy, etc), sa
    > calkiem ok. i po uprzednim oznaczeniu nikt na takowe nie bedzie narzekal,
    > nawet modemiarze.

    Nie da sie - bo nie ma gwarancji.

    > co do wiekszych binarek to mysle powinni sie wypowiedziec ludzie ktorzy
    > siedza na slabych laczach , jak dla mnie to i 3 mega fotka nie jest
    > problemem, ale ja akurat mam komfortowa sytuacje ze nie musze placic za
    > internet ;)
    >
    > z rzeczy ktorych bym sobie definitywnie nie zyczyl to grafika typu
    > sygnaturki, usmieszki, itd.

    Nie zyczysz sobie? A 150 postow dziennie i tak bedzie i kazdy z tym
    badziewiem. I co zrobisz? Nic - bo serwery przepuszcza.
    Dobrze, ze polski usenet _jest_ niereformowalny i sie nie da zrobic pme
    grupa binarek ;-)

    --
    Jerry1111