  • 1. Data: 2009-02-05 14:54:30
    Temat: [USB] czas start...
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    gdybyście przegapili to dziś chyba pojawiła się w sprzedaży
    książka: USB Praktyczne programowanie z Windows API w C++...
    Ktoś wie coś na jej temat, czy to będzie almanach USB?
    na razie nie podoba mi się, że opis dotyczy C++, poza tym
    cena, za tak małe pieniądze pewnie nic wartościowego się nie
    dostanie? co myślicie?

  • 2. Data: 2009-02-05 16:05:52
    Temat: Re: [USB] czas start...
    Od: Jacek <a...@m...pl>

    A w jakim jezyku by Ci sie podobalo?

  • 3. Data: 2009-02-05 16:26:09
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    >A w jakim jezyku by Ci sie podobalo?

    C, uwazam ze taka ksiazka powinna bazowac na C a nie na
    C++... pewnie pisal ja jakis doktor informatyki...

  • 4. Data: 2009-02-05 16:28:12
    Od: Konop <k...@g...pl>

    Jacek pisze:
    > A w jakim jezyku by Ci sie podobalo?
    w Fortranie ;)

  • 5. Data: 2009-02-05 20:13:54
    Od: " Radosław Kwiecień" <r...@g...pl>

    identyfikator: 20040501 <N...@o...eu> napisał(a):

    > C, uwazam ze taka ksiazka powinna bazowac na C a nie na
    > C++... pewnie pisal ja jakis doktor informatyki...

    2/3 ksiazki to (na podstawie spisu treści) przedruk dokumentacji WinAPI z
    MSDN (dostępnej za darmo), tak więc język nie ma tu większego znaczenia.
    Pozatym porusza w zasadzie tylko tematykę inferfejsu HID, a to zaledwie
    najprostszy ułamek całego standardu USB (opisanego na aż na 8(!) stronach).
    Podejrzewam, że w kilka wieczorów spędzonych w Internecie można zdobyć
    dokładnie taką samą wiedzę.

  • 6. Data: 2009-02-05 20:53:19
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Radosław Kwiecień pisze:

    > 2/3 ksiazki to (na podstawie spisu treści) przedruk dokumentacji WinAPI z
    > MSDN (dostępnej za darmo), tak więc język nie ma tu większego znaczenia.

    No tak, tyle że MSDN jest po angielsku. Tłumaczenie nawet tych 2/3
    objętości książki na język polski zajęło czas i kosztowało, dziwisz się?

    BTW: Ja bym wolał jednak "USB HID quick start" czyli omówienie
    kolejności operacji, nazw funkcji które trzeba wywołać i przykładowe
    kody, z odnośnikami do MSDNu. To by razem zajęło może z 10 stron tekstu
    i kosztowało 10x mniej niż wspomniana książka. A wydane w postaci PDFa z
    DRM'em jeszcze kolejne 2-3x taniej.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 7. Data: 2009-02-06 11:00:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adam Dybkowski" <a...@4...pl> napisał w
    wiadomości news:gmfjjv$5bd$1@news.wp.pl...

    > No tak, tyle że MSDN jest po angielsku. Tłumaczenie nawet tych
    > 2/3
    > objętości książki na język polski zajęło czas i kosztowało,
    > dziwisz się?

    No tak, ale elektronik i programista angielski zna, wie to nie
    problem.

    Bardziej istotne co w tej 1/3 - w MSDN brakuje takich ogolnych
    opisow "jak to sie robi".

    J.

  • 8. Data: 2009-02-07 20:34:22
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    Adam Dybkowski wrote:

    > No tak, tyle że MSDN jest po angielsku. Tłumaczenie nawet tych 2/3
    > objętości książki na język polski zajęło czas i kosztowało, dziwisz się?

    Tak mnie ciekawi czy legalnie to bylo przetlumaczone? Znaczy czy
    patrzyli na prawa autorskie MSDN.

    Jesli to przedruk - to przypomnialy mi sie ksiazki Bieleckiego to
    DOSowych kompilatorow Borlanda ;-)

    --
    Jerry1111

  • 9. Data: 2009-02-07 22:17:13
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Jerry1111 pisze:

    > Jesli to przedruk - to przypomnialy mi sie ksiazki Bieleckiego to
    > DOSowych kompilatorow Borlanda ;-)

    Yeah, stare dobre "Hello world. I am Jan B.", do spotkania w prawie
    każdej pozycji J.B. o jakimś języku programowania.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 10. Data: 2009-02-08 08:38:28
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Sat, 07 Feb 2009 23:17:13 +0100, Adam Dybkowski napisał:

    > Yeah, stare dobre "Hello world. I am Jan B.", do spotkania w prawie
    > każdej pozycji J.B. o jakimś języku programowania.

    I obowiązkowo tablica znaków ASCII :-)
    Ech... łezka się w oku kręci...

    --
    [tomek <at> kalety <dot> net] vy 73! de SP9UOB