  • 1. Data: 2009-06-14 18:23:06
    Temat: FRESH Jak wykonac połączenie w roamingu ????
    Od: Glexu <"glex[wytnij]u[to]"@o2.pl>

    Zajechałem dzisiaj do Niemiec i za cholerę sie nie mogę dodzwonić z
    mojego Play fresh do PL. Czy we Freshu jest potrzebny jakiś specjalny
    kod na początku tak jak w Sim+?

    Oczywiście +48 i 0048 przed numerem probowałem.

  • 2. Data: 2009-06-14 20:04:22
    Temat: Re: FRESH Jak wykonac połączenie w roamingu ????
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Glexu" <"glex[wytnij]u[to]"@o2.pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > tak jak w Sim+?
    >
    > Oczywiście +48 i 0048 przed numerem probowałem.

    Włączyłeś roaming?

  • 3. Data: 2009-06-14 20:24:40
    Od: Glexu <"glex[wytnij]u[to]"@o2.pl>

    qwerty pisze:

    > Włączyłeś roaming?

    We fresh jest domyślnie włączony. Loguje sie do sieci, wysyłam sms,
    odbieram rozmowy, ale żeby nawiązać połączenie to już chyba jakaś wyższa
    sztuka, bo ni cholery sie nie da....

  • 4. Data: 2009-06-14 20:32:32
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > We fresh jest domyślnie włączony. Loguje sie do sieci, wysyłam sms,
    > odbieram rozmowy, ale żeby nawiązać połączenie to już chyba jakaś wyższa
    > sztuka, bo ni cholery sie nie da....

    Probowales wszystkie dostepne sieci?
    Czasem jest tak, ze tylk oneiktore sieci umozliwiaja wykonanie polaczenia.
    Np. z karty egipskiego Vodafone zadzwonisz w Polsce tylko z Ery. Z
    pozostalych sieci tylko mozesz odbierac polaczenia i SMSy (nie pamietam, jak
    z wysylaniem).

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2009-06-14 21:10:05
    Od: Glexu <"glex[wytnij]u[to]"@o2.pl>

    SDD pisze:
> [...]
    > Np. z karty egipskiego Vodafone zadzwonisz w Polsce tylko z Ery. Z
    > pozostalych sieci tylko mozesz odbierac polaczenia i SMSy (nie pamietam, jak

    Super!!! Z O2 nie dało się połączyć, z Vodafone idzie bez problemu.
    Dziękuję za pomoc.