  • Data: 2014-11-05 16:50:20
    Temat: Re: FREESAT - da się? Elektroda ŚCIEMNIA??
    Od: ajt <a...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-11-05 15:56, Oje-Ejo pisze:
    > Popularny portal elektroniczny wyrokuje że ABSOLUTNIE NIC Z TEGO:
    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2643756.html
    >
    > Czy to prawda?
    >
    > Ponieważ gdzie indziej:
    > http://www.extremesat.pl/FREESAT/dostepne_programy.h
    tml
    > piszą ZUPEŁNIE co innego!
    >
    > Więc KOMU wierzyć?

    Zależy o które programy chodzi. Wymieniony w drugim linku zestaw (nie
    wiem, czy dokładnie wszystkie, bo od dwóch lat nie chciało mi się
    ponownie przeskanować satelitów) odbieram bez problemu w Radomiu na
    antenie 90cm, w dodatku na sporym zezie. Niestety dużo ciekawszych
    programów przeniosło się na Astrę 1N i w tym przypadku racja jest po
    stronie elektrody, chcociaż czasem ktoś się chwali, że na 120cm coś tam
    odbiera na zachodzie Polski, ktoś inny pisze, że w głębi kraju na 200cm
    coś tam złapał, ale generalnie kiepsko :)
    Andrzej
    www.radom.city