  • 11. Data: 2004-04-28 05:36:41
    Temat: Re: FR - TPsa "planujemy obnizke" - gadki opiekunów z TPSA
    Od: "vik" <V...@p...viknet.pl>

    Mi wciskali taki kit, juz na poczatku stycznia po zlozeniu przez nas
    rezygnacji z 6 polpakow... :)
    Gosc twierdzil ze juz na dniach bedzie 16Mbps za 18tys netto....

    Mialo to niby byc 8 polpakow spietych w LB + dzierzawa routera.

    jak ja rezygnowalem w grudniu z polpaka to obiecywali m i w lutym 2mbit z
    cirem 2 mbit w tej samej cennie, w tej chwili ma 4 mbity z GTS i jest o
    niebo lepsze ciut drozej wychodzi od polpakow, no i servis przynajmniej nie
    traktuje cie jak natarczywa muche jka to bywa w tepsie

    Pzdr
    Viking

  • 12. Data: 2004-04-28 12:57:21
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    On Tue, 27 Apr 2004 22:13:24 +0200, "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl>
    wrote:

    >musieli by znacznie obnizyc ceny posrednikom > (GTS,Netia,ATMAN) bo innaczej
    >by chyba ich zlinczowali.... a gdyby im obnizyli to dalej ich oferta by nie
    >miala sensu... > poniewaz posrednicy oferuja duzo lepsza technologie niz
    >padajace co chwile polpaki.

    u mnie jakoś nie pada, czyżby na zadupiu było lepiej ???

    futszaK
    598339018 888010641
    Bluline: Mamy tu informacje ze nie ma Pan
    podpisanej umowy z zadnym innym operatorem
    miedzystrefowym

  • 13. Data: 2004-04-28 13:07:20
    Od: "szymon" <n...@s...org>

    Użytkownik "futszaK" <f...@p...pl> napisał w wiadomości

    > u mnie jakoś nie pada, czyżby na zadupiu było lepiej ???

    Na to wygląda - u nas też nie ma problemów (poza tym, że 2. tydzień mija od
    podpisania umowy o LB i ciągle nie uruchomione).

  • 14. Data: 2004-04-28 14:44:13
    Od: "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl>

    Cytuj poprawnie, proszę.

    Z#

  • 15. Data: 2004-04-28 18:57:46
    Od: RusH <r...@p...pdi.net>

    "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl> wrote :

    czy moglbys zrobic cos z szitem ktorym postujesz ? ta kupa ponizej to
    twoj niby cytat :

> [...]
    > Mialo to niby byc 8 polpakow spietych w LB + dzierzawa routera.
    > Jak dla mnie jest to nieralna propozycja... gdyby takie cos
    wprowadzili
> [...]
    niz
    padajace co chwile polpaki.
    > Czy klamali tylko po to bym nie rezygnowal z ich uslug?? :) Jakos nie
    zauwazylem by sie przejeli moja rezygnacja.....

    :/

    Pozdrawiam.
    --
    RusH //
    http://pulse.pdi.net/~rush/qv30/

  • 16. Data: 2004-04-28 21:18:07
    Od: "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl>

    Użytkownik "RusH" <r...@p...pdi.net> napisał w wiadomości
    .80...

    > czy moglbys zrobic cos z szitem ktorym postujesz ? ta kupa ponizej to
    > twoj niby cytat :

    Przykro mi, że sprawiłem Ci tyle kłopotu swoim postem, ale dopiero po
    wysłaniu zauważyłem, że mój czytnik nieprawidłowo formatuje cytaty
    pochodzące z Sylpheeda.

    Mam nadzieję, że już trochę ochłonąłeś ?

    Z#

  • 17. Data: 2004-04-30 11:30:37
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    On Wed, 28 Apr 2004 15:07:20 +0200, "szymon" <n...@s...org> wrote:

    >Na to wygląda - u nas też nie ma problemów (poza tym, że 2. tydzień mija od
    >podpisania umowy o LB i ciągle nie uruchomione).

    a nieeee, to u nich normalne, 2 tydzień czekamy na zwiększenie
    szybkości i nic poza mailem który przyszedł po monicie:

    Witam,

    w dniu wczorajszym otrzymaliśmy pozytywna odpowiedz na zwiększenie
    prędkości do 2048kb/s - zlecenie na
    zwiększenie prędkość zostało wysłane do realizacji.

    ...czekaj tatka latka...