eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingFPS 3D w 265 linii kodu [ciekawostka]Re: FPS 3D w 265 linii kodu [ciekawostka]
  • X-Received: by 10.140.48.101 with SMTP id n92mr5430qga.15.1402155369243; Sat, 07 Jun
    2014 08:36:09 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.140.48.101 with SMTP id n92mr5430qga.15.1402155369243; Sat, 07 Jun
    2014 08:36:09 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!usenet.b
    lueworldhosting.com!feeder01.blueworldhosting.com!peer02.iad.highwinds-media.co
    m!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!hw13no5264658qab.0!news-
    out.google.com!k18ni6553qav.1!nntp.google.com!hw13no5264654qab.0!postnews.googl
    e.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Sat, 7 Jun 2014 08:36:09 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <lmv7oq$2b1$1@node1.news.atman.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=93.154.136.126;
    posting-account=Sb6m8goAAABbWsBL7gouk3bfLsuxwMgN
    NNTP-Posting-Host: 93.154.136.126
    References: <lmv7oq$2b1$1@node1.news.atman.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <1...@g...com>
    Subject: Re: FPS 3D w 265 linii kodu [ciekawostka]
    From: firr <p...@g...com>
    Injection-Date: Sat, 07 Jun 2014 15:36:09 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 2703
    X-Received-Body-CRC: 1058079369
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.programming:205906
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu sobota, 7 czerwca 2014 16:31:50 UTC+2 użytkownik bartekltg napisał:
    > Powiedzieć, że to silnik to trochę dużo, "3D" też takie jak
    >
    > w wolfenstein 3D czasem zwane 2.5D, ale działa, biegać można.
    >
    >
    >
    > http://www.playfuljs.com/a-first-person-engine-in-26
    5-lines/
    >

    fps w 200 lini jak sie uzywa biblioteki (ktora rysuje trojkat w 3d a najlepiej
    jeszcze ustawia kamere) to nie jest zupelnie nic dziwnego

    engine tez w sumie latwo napisac, nawet w czystym winapi, choc tu kod juz bedzie sie
    wydluzac bo trzeba uruchomic kilka kawałków, na takim framewroku jaki ja mam
    potrzebny jest z
    tego co potrafie wyliczyc: setup okna (ze 200 lini), bitter (ze 100), funkcje
    transformacji rzutnika (kamery) (ze 100), nawigator kamery (sterowany myszą -
    najbardziej wpieniajace rzecz) (ze 300 lini), same funkcje rasteryzacji (zalezy ile
    tego ma byc, powiedzmy ze okolo 300 lini,
    no i sam kod sceny, nie wiem ze 200 lini

    1. okno 200
    2. rzutnik 100
    3. blitter 100
    4. nawigator 300
    5. rasteryzacje 300
    6. scena 200

    1200 lini, ale mysle ze (czyba nawet na luziku) mozna to skrocic dwa razy, moze
    wiecej, czyli spokojnie da sie na pewno zrobic to w kilkaset lini (chyba ze o czyms
    zapomnialem przy tym wyliczaniu) - moze kiedys jak znowu nabiore ochoty by troche
    przysiasc to popracuje nad tym znowu, co do kodu w js to zawsze warto rzucic okiem,
    choc ostatnio wszystko mnie nudzi :U (a sama apka u mnie w chrome chyba nie działa)





Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: