    From: " MH" <l...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: FPGA - symulacja
    Date: Sun, 10 Apr 2011 22:54:08 +0000 (UTC)

    Michoo <m...@v...pl> napisał(a):

    > Problem jest taki, że kompletnie nie można zrozumieć Twojej wypowiedzi.
    > Jeszcze raz, spokojni i po kolei - co chcesz osiągnąć i jaki masz z tym
    > problem?

    ==============

    No to jeszcze raz "step by step" :

    1) Wyobraż sobie , że mam zaimplementowany w FPGA licznik binarny N-bitowy.
    Mamy jakiś tam zegarek , który go napędzna.. N-bitów wyjściowych licznika
    , "napędza" przetwornik DAC z jakimś tam napięciem referencyjnym..
    Co zobaczysz na oscyloskopie , oglądając wyjście DAC ?? Przebieg dodatni
    piłokształtny .. LOGICZNE ??

    - JAK TO GRAFICZNIE "ANALOGOWO" POKAZAĆ NA MULTISYMIE ??

    2) A teraz wyobraź sobie , że moja cyfrówa powinna robić na wejście DAC'a
    trochę bardziej 'pokitrany' sygnał. No i chciałbym to zweryfikować
    "analogowo". Ot, jednym rzutem oka..

    3) Odczytywać dane wyjściowe (numeryczne) z symulatora , skalowć je a
    następnie przez cały dzień robić wykres na milimetrowym , i analizować czy ma
    to sens ?? Nie rozumiesz tego ???

    MH