  • 21. Data: 2009-07-24 20:47:40
    Temat: Re: FPGA VHDL Verilog CPLD
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    Artur M. Piwko wrote:
    > In the darkest hour on Fri, 17 Jul 2009 00:57:12 +0200,
    > glatocha <g...@g...com> screamed:

    > A ja poleciłbym Xilinxa i Verilog. Verilog w porównaniu z VHDL-em to
    > syntactic sugar. Jest mniej nadmiarowy jeśli o składnię chodzi i bardziej
    > przypomina C (co dla mnie jest zaletą).

    Wada - bo przestajesz myslec hardwarem. Ale tutaj to co kto woli - jak
    dyskusja o PIC i AVR.

    --
    Jerry1111

  • 22. Data: 2009-07-24 20:53:47
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    Artur M. Piwko wrote:
    > In the darkest hour on Wed, 22 Jul 2009 17:35:08 -0500,
    > Pszemol <P...@P...com> screamed:
    >
    > Ale w tym ostatnim przypadku trzeba pamiętać o tym, że jest to
    > rozwiązanie nieprzenośne. Zmienisz producenta FPGA i rysować musisz
    > od zera.

    Tylko po co? Jak uzywasz Altery czy Xilinxa, to daje <5% szans na
    przenoszenie na drugiego producenta - IMHO gra nie warta swieczki.

    --
    Jerry1111

  • 23. Data: 2009-07-26 16:42:20
    Od: "nuclear2001" <n...@p...onet.pl>

    > "voices" <v...@z...pbz> wrote in message
    >
    > A to ciekawe spostrzeżenie bo na EAiE AGH w Krakowie króluje Xilinx.
    no i zaczyna się od VHDL ;) z tym ze pracuje się na Active-HDL