  • Data: 2015-10-19 00:18:33
    Temat: Re: FPGA ISE Xilinx
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...usun.slupsk.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.10.2015 o 22:41, Janko pisze:

> [...]
    MIG działa, na średnim nie działa, na wypasionym działa. Ot, taka polityka

    > Dzięki za zainteresowanie,
    > mam pytanie czy ten sterownik, który dostarcza Propox to może jakiś standardowy
    kod? do którego istnieje jakiś opis.
    > Śledzę jak to działa ale póki co pisze proste rzeczy i trochę trudno mi się w tym
    połapać jak to dokładnie działa.
    > Gdyby istniał jakiś opis byłoby extra.
    >
    > Pozdrawiam.

    Co masz na myśli pisząc "standardowy kod" ? To jest PCB z układem FPGA
    XC3S200, pamięcią konfiguracyjną XCF01S, kostką SDRAM 32Mbit, pamięcią
    FLASH 4Mbit, stabilizatorami zasilania i garścią elementów RC. Sam w
    sobie nie zawiera żadnego kodu i po włączeniu zasilania jest tylko kupą
    niepołączonych bramek logicznych pobierających prąd zupełnie bez sensu ;-)

    P.S. Chodź nie wykluczam, że w pamięci konfiguracyjnej (XCF01S) Propox
    wgrał jakiś "kod", ale moduł który ja kupiłem był zupełnie "czysty".

    Grzegorz