  • Data: 2015-10-29 14:28:19
    Temat: Re: FPGA ISE Xilinx
    Od: Janko <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    No, po kilku wieczorach walki sterownik pamięci zaskoczył i działa.
    Aktualnie 16-to bitowe dane wyświetlam w celach dabugowania na linijce diodowej.
    Czas to zmienić.
    W tym celu zapodałem moduł UART i tu pytanie:
    co trzeba zrobić z ośmio bitową daną ażeby posyłać ją jako kolejne kody liczby jaką
    reprezentuje a nie pojedyńczy kod znaku ASCII?
    Jest na to jakieś gotowe, biblioteczne rozwiązanie?

    Ponadto gdzieś kiedyś czytałem że jest jakieś narzędzie, które potrafi wskazać
    najmniejszy w zasoby układ do którego można wgrać ukończony projekt.
    Zestaw ewaluacyjny to zawsze bardziej wypasiona (droga) platforma do testów.
    Ktoś wie jak to się nazywa?

    Pozdrawiam.