  • 21. Data: 2010-09-03 02:40:55
    Temat: Re: FOTORADARY ... czyli kur*y w Białym Borze=?ISO-8859-2?Q?_=2E=2E=2E?=
    Od: Rafał Grzelak <n...@d...com>

    Tomasz Pyra wrote:

    > Można też się wyposażyć w antyradar i jeszcze ostrzegać innych mając
    > przed oczami 500zł wypadające z gminnej kasy za każdym błyskiem
    > światęł.

    Albo nazbierac wor mokrych, lepkich i smierdzacych smieci, zatrzymac
    sie przy FR w kuble i wykorzystac smietnik zgodnie z przeznaczeniem. :)

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 22. Data: 2010-09-03 03:29:46
    Temat: Re: FOTORADARY ... czyli kur*y w Białym Borze ...
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin mateoos

    > Jeśli egzekwowanie przepisów można nazwać gnębieniem... jest znak, to
    > się do niego należy zastosować, choćby był najgłupszym znakiem w
    > okolicy.

    Ale dlaczego stoją na najgłupszych, a nie na najmądrzejszych? Czy w
    zakamarkach swojego umysłu zastanawiałeś się nad tym kiedykolwiek?

    --
    ignorance is bliss

  • 23. Data: 2010-09-03 06:15:31
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > Oczywiście numerze - pardon - przejęzyczenie.

    > I nie chcieli ukarać właściciela pojazdu ?.
    >

    > --
    > Pozdrawiam
    > Endriu
    > http://drendriu.ovh.org/

    znasz przepis pozwalajacy ukarac idiote.

  • 24. Data: 2010-09-03 06:56:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Pyra h...@s...spam.spam ...

    > Możesz im dowalić finansowo i przejechać od znaku do znaku przepisowe
    > 50 :)

    przez cała Polske?

  • 25. Data: 2010-09-03 08:01:00
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On 3 Wrz, 06:56, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    wrote:
    > Użytkownik Tomasz Pyra h...@s...spam.spam ...

    > przez cała Polske?

    Przez całą Polskę w 2-3 dni ?? :D

    Pozdrawiam !!

  • 26. Data: 2010-09-03 08:21:56
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-09-02 23:13, *Waldek Godel* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:

    > a to nie jest przypadkiem ta marka samochodu, że przy jeździe zgodnie z
    > przepisami gaśnie silnik a z fotela kierowcy wyskakuje gumowy kindybał?

    Oj :) niedzisiejszy jesteś - Stasio jeździ teraz... Kangoo OIDP ;-P

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 27. Data: 2010-09-03 08:24:44
    Od: mateoos <m...@w...pl>

    W dniu 2010-09-03 02:38, Rafał Grzelak pisze:

    > Nie ma to jak wierzyc w to, ze ci na gorze wiedza co robia. ;>

    Czy gdziekolwiek napisałem, że ci na górze wiedzą, co robią?

  • 28. Data: 2010-09-03 08:25:53
    Od: mateoos <m...@w...pl>

    W dniu 2010-09-02 23:35, Cavallino pisze:

    > KAPELUSZ PLONK WARNING

    Ot, znalazł się rajdowiec-zawodowiec.

  • 29. Data: 2010-09-03 08:29:01
    Od: mateoos <m...@w...pl>

    W dniu 2010-09-03 03:29, to pisze:
    > begin mateoos

    > Ale dlaczego stoją na najgłupszych, a nie na najmądrzejszych? Czy w
    > zakamarkach swojego umysłu zastanawiałeś się nad tym kiedykolwiek?

    Bo ludzie, którzy o tym decydują, średnio znają się na robocie.

    Czy coś to zmienia? Przepisów trzeba przestrzegać, albo nie dać się
    złapać. Skoro ktoś chce być cwaniak i nagina przepisy, a jest cienias i
    daje się złapać, to pretensje może mieć tylko i wyłącznie do siebie.

    Zdobyłem w życiu kilka mandatów, ale zmądrzałem i już nie daję się
    złapać. A wolniej wcale nie jeżdżę :)

  • 30. Data: 2010-09-03 08:30:11
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    mateoos pisze:

    > Jeśli egzekwowanie przepisów można nazwać gnębieniem... jest znak, to
    > się do niego należy zastosować, choćby był najgłupszym znakiem w
    > okolicy. Jedziesz szybciej, to musisz się liczyć z tym, że zostaniesz
    > ukarany. Jeśli jakiś znak jest głupi, to można pisać do zarządu dróg czy
    > kto tam jest odpowiedzialny za znaki.

    Zgoda, ale pod dwoma warunkami:
    1) że te znaki ustawiane są według jakiejś koncepcji, metodologii, czy
    jak tam zwał, oraz
    2) że ta koncepcja to nie zakłada takiego tylko ustawiania, aby jak
    najwięcej nafocić

    ...a jaki gmina ma interes w spełnieniu obu warunków?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm