  • 1. Data: 2010-09-02 22:42:13
    Temat: FOTORADARY ... czyli kur*y w Białym Borze ...
    Od: "Rafał "SP" Gil" <d...@W...gazeta.pl>

    Ostatnio w efekcie uniesienia nawrzucałem kurwami straży miejskiej w Białym
    Borze na pomorzu, gdzie to te kurwy w dupę kopane regularnie stawiają
    śmietnik 5/10 metrów przed wylotem z zabudowanego (gdzie ten zabudowany
    powinien kończyć się IMHO troszkę wcześniej).

    Włączam dziś TVP INFO, a tam misie z okienka, znaczy się posłowie SLD zwołali
    se przed kamerami randewó, i pieprzą o fotoradarach ... o ile ich pieprzenie
    mnie nie podnieciło, bo nie wierzę już w lewicę, tak owe misie tak samo
    wypunktowały Biały Bór.

    Generalnie te pseudo-lewaki (ja jestem prawdziwym lewakiem ;)), stwierdziły
    (szok !!!), że fotoradary nie są stawiane dla poprawy bezpieczeństwa, a dla
    hajsu . ..

    Wracając do Białego Boru ... nie pamiętam dokładnie, ale rząd wielkości zachowam

    Biały Bór miał jeden śmietnik ... postawili se stacjonarny, i dokupili jeden
    śmietnik. W przyszłym roku kupują 3 śmietniki.

    A teraz do sedna. Budżet Białego Boru to 20 milionów złotych. Dochody z
    fotoradarów w tej gminie to 7 milionów.

    Jak myślicie ? Fotoradarów w tym zadupiu jest za mało, czy jednak da się
    opierdolić budżet całej gminy samymi fotkami ?

    KU CHWALE OJCZYZNY !

  • 2. Data: 2010-09-02 22:50:42
    Temat: Re: FOTORADARY ... czyli kur*y w Białym Borze ...
    Od: "WOJO" <i...@o...pl>

    > Jak myślicie ? Fotoradarów w tym zadupiu jest za mało, czy jednak da się
    > opierdolić budżet całej gminy samymi fotkami ?

    Zrób im na złość - jedź zgodnie z przepisami - zbankrutują :)
    WOJO

  • 3. Data: 2010-09-02 22:57:26
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Rafał SP Gil pisze:

    > Jak myślicie ? Fotoradarów w tym zadupiu jest za mało, czy jednak da się
    > opierdolić budżet całej gminy samymi fotkami ?

    Możesz im dowalić finansowo i przejechać od znaku do znaku przepisowe 50 :)

  • 4. Data: 2010-09-02 22:59:56
    Od: "PaweL" <l...@i...pl>

    > Zrób im na złość - jedź zgodnie z przepisami - zbankrutują :)
    > WOJO

    WOJO, ty taki głupi jesteś, czy mundurowy?
    Służby mające z założenia służyć obywatelom zajmują się ich gnębieniem.

    Paweł

  • 5. Data: 2010-09-02 23:04:49
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Rafał SP Gil" <d...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > A teraz do sedna. Budżet Białego Boru to 20 milionów złotych. Dochody z
    > fotoradarów w tej gminie to 7 milionów.

    Na szczęście mają kiepski wydział szukania klientów, bo po tym jak mi 2 lata
    temu fotkę wysłali, nijak nie ustalili komu z nazwiska można by mandat
    wręczyć.
    Ale jak mają taki obrót, to może nie mają czasu użerać się z trudnymi
    przypadkami, skoro 100 mniej trudnych chętnie zapłaci z własnej woli.

  • 6. Data: 2010-09-02 23:05:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Możesz im dowalić finansowo i przejechać od znaku do znaku przepisowe 50
    > :)

    Czy kapelusznicza głupota jest zaraźliwa?

  • 7. Data: 2010-09-02 23:06:14
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Na szczęście mają kiepski wydział szukania klientów, bo po tym jak mi 2
    > lata
    > temu fotkę wysłali, nijak nie ustalili komu z nazwiska można by mandat
    > wręczyć.

    No a po dowodzie rejestracyjnym nie doszli ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 8. Data: 2010-09-02 23:12:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

    > No a po dowodzie rejestracyjnym

    Chyba numerze, dowodu nikt im nie dawał.

    >nie doszli ?.

    Nazwiska tam nie ma.

  • 9. Data: 2010-09-02 23:13:07
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 2 Sep 2010 22:50:42 +0200, WOJO napisał(a):

    > Zrób im na złość - jedź zgodnie z przepisami - zbankrutują :)

    a to nie jest przypadkiem ta marka samochodu, że przy jeździe zgodnie z
    przepisami gaśnie silnik a z fotela kierowcy wyskakuje gumowy kindybał?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 10. Data: 2010-09-02 23:15:49
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    >Chyba numerze, dowodu nikt im nie dawał.

    Oczywiście numerze - pardon - przejęzyczenie.

    > Nazwiska tam nie ma.

    I nie chcieli ukarać właściciela pojazdu ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/