  • Data: 2010-09-04 23:49:52
    Temat: Re: FOTORADARY ... czyli kur*y w Białym Borze ...
    Od: mw <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sep 3, 11:36 pm, Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org> wrote:

    >  A jak nazwać stawianie 60km/h na dwujezdniowej wielopasmówce, z
    >  oddzielonym ruchem pieszym i rowerowym, sygnalizacją, w
    >  dzielnicy przemysłowej?
    Kretynizmem oczywiście, ale też kilka razy miałem okazję awaryjnie
    hamować bo pan kierowca, wiedzący lepiej jakie powinno być oznakowanie
    poziome "wyskakiwał" na czołówkę z za zakrętu lub górki. Są też drogi
    szczególnie niebezpieczne, gdzie wydaje się że jest prosta po
    horyzont, a jest podwójna ciągła, a to dla tego że jest zagłębienie
    terenu, i istnieją warunki w których całe auto się potrafi w nim
    schować.
    Jest też całkiem spora ilość dróg gdzie wydaje się że drogowcy mieli
    za dużo farby, i za dużo znaków.
    Prawdą jest to co ktoś stwierdził na grupie, po pewnym czasie ludzie
    zaczynają ignorować je, i kończy się to nieprzyjemną niespodzianką, na
    przykład zakręt 50km/h okazuje się takim na którym rzeczywiście
    należało zwolnić i auto ląduje w polu,na drzewie albo na przeciwległym
    pasie, na śląsku zwłaszcza panuje moda na cięcie zakrętów.