  • Data: 2013-03-05 14:39:25
    Temat: Re: [FOTELIK] Isofix a pasy ...
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "R2r" napisał w wiadomości grup

    > Znaczy nie wiesz o czym mowa.
    > "Lekkie stuknięcie na światłach" - jak to raczyłeś nazwać - zostawiło
    > trwałe ślady pourazowe widoczne na badaniu RM kręgosłupa szyjnego u mojej
    > żony. Ja nie byłem badany, a kto wie czy u mnie nie jest podobnie.
    > Tak więc nie neguj i nie lekceważ czegoś tylko dlatego, że nie potwierdza
    > Twojej tezy.

    Wszystkie 5 razy to były wypadki, czy może jednak niektóre to stłuczki?

    Niczego nie neguję statystyki są jakie są i nic tego nie zmieni.
    Przy wypadkach tył + przód tyle samo samochodów otrzymuje uderzenie od
    przodu co i od tyłu.
    Przy wypadkach tył + bok nikt nie ma uderzenia od tyłu a połowa od przodu
    Przy wypadkach samochód + przeszkoda znaczna większość następuje przodem lub
    przodem + bokiem, natomiast od tyłu margines.

    Nie ma co naciągać rzeczywistości - znacznie częściej przy wypadku następuje
    uderzenie od przodu niż od tyłu.

    Pozdrawiam
    Ergie