    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [FOTELIK] Isofix a pasy ...
    Date: Tue, 5 Mar 2013 13:37:18 +0100
    <kh235t$4qk$1@node1.news.atman.pl> <kh246o$5ug$1@node1.news.atman.pl>
    <kh251i$95k$1@node2.news.atman.pl> <kh261p$7pk$1@node1.news.atman.pl>
    <kh29d2$dkv$1@node2.news.atman.pl> <kh2afj$cgb$1@node1.news.atman.pl>
    <kh2atu$f8m$1@node2.news.atman.pl> <kh2b59$d5d$1@node1.news.atman.pl>
    <kh2dbb$fbh$1@node1.news.atman.pl>
    <5134cbbc$0$26701$65785112@news.neostrada.pl>
    <kh4bda$ct9$1@node1.news.atman.pl> <kh4d9n$eut$1@node1.news.atman.pl>
    <kh4ftd$hie$1@node1.news.atman.pl> <kh4le1$mkt$1@node2.news.atman.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości grup

    > Przestań ściemniać z podkarpackimi wioskami itd. - mowa była o
    > propozycjach fotelików z punktu widzenia "świadomych" rodziców dla innych
    > (jak mniemam też "świadomych").

    Najwyraźniej pomyliłeś wątek. Przypominam że ta gałązka wątku zaczęła się od
    odpowiedzi na to: "To ciekawe czemu 99% fotelików jest produkowanych do
    jazdy przodem ..." tu nie było żadnego zastrzeżenia że mówimy o świadomych
    użytkownikach.

    [ciach brak argumentów]

    > W Stonce bywam rzadko, bitew nie wiedziałem, ale skoro takowe
    > obserwujesz, to znaczy że ludzie jednak takie foteliki kupują,

    Sęk w tym że to nie foteliki a wyroby foteliko-podobne o czym pisałem.

    > jakieś tam dopuszczenia do użytkowania posiadają i lepiej by
    > stosowali takie niż w ogóle.

    Oczywiście, Tico spawane z czterech ćwiartek po przeglądzie też jest
    dopuszczone do ruchu, ale nie nazywajmy tego bezpiecznym samochodem.

    > No, ale nie o ty dyskutowaliśmy.
    > Znakomita większość fotelików (nie w ofercie) za 600 zł i więcej
    > (pomijając nawet te stonkowe za 120 zł) jest przystosowana do
    > jazdy przodem i nie wynika to z oszczędności. Zupełnie nie
    > rozumiem, czemu dorabiasz do tego ideologię, ze to z oszczędności
    > itd.

    Skoro w cenie do 800 zł nie da się kupić fotelika tyłem do kierunku jazdy, a
    znaczna większość ludzi wydaje na fotelik sporo mniej to chyba oczywiste że
    należy to uwzględnić przy porównywaniu wyników sprzedaży.

    Pozdrawiam
    Ergie