    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [FOTELIK] Isofix a pasy ...
    Date: Tue, 5 Mar 2013 11:03:25 +0100

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości grup

    > Podałeś przykłady ofert producentów, a nie liczby sprzedanych w
    > konkretnych kategoriach. Przy takim podejściu to możesz np. udowodnić,
    > że co 4 osoba jeździ kabrioletem, ponieważ producent takie w ofercie
    > posiada.

    Skoro w ofercie producentów takie foteliki są, a np. w przypadku firmy
    Be-safe stanowią połowę oferty to znaczy, że się sprzedają. Sądzę (choć
    oczywiście tego nie wiem) że ich sprzedaż jest większa niż 1%.

    [ciach]

    > Znaczy co masz? Foteliki do jazdy tyłem?

    Tak

    > Ci którzy kupują porządne foteliki (wbrew temu co sugerujesz, jest ich
    > sporo)

    Nie wiem co rozumiesz przez "sporo".

    Często bywam w podkarpackich wioskach i jedyne foteliki jaki tam dzieci w
    życiu widziały to te moje, albo jak do kogoś ktoś "miastowy" przyjedzie. Na
    Mazurach i w Bieszczadach to samo. Często ich samochody nie maja nawet pasów
    na tylnej kanapie więc i tak nie byłoby jak tych fotelików zamontować.

    Na śląsku jest trochę lepiej, bo jednak większość dzieci ma jakieś foteliki,
    ale oprócz siebie samego nie znam nikogo kto kupiłby fotelik za więcej niż
    200zł. Popatrz co się dzieje w Biedronkach jak "rzucą" foteliki po 120zł
    ludzie biją siętak samo jak o tablety za 199zł.

    Pozdrawiam
    Ergie